Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Sannasmamma skrev:inatt drömde jag om dig vovvemor. diddeldi hade en katt som hon ville bli av med. det var kalle kycklings mamma. hon var grå och hette höna. spännande va :lol:

och jag tror att du är för liten för manduca.
:loving: Höna! :app:

Hm, kanske det är så... Jag spänner ju åt becon så mycket det går åt alla håll och ergon är egentligen alldeles för stor (men maken bär ju också dagligen och han gillar ergon bäst). Ingen manduca alltså. :notes:
diddeldi skrev:håller med om att manduca nog blir stor till dig. angelpack lx, pikkolo och beco butterfly passar nog bättre. fast först måste du såklart prova massa trikåsjalar. förresten är du konstig som inte gillar nån färg på wrapsody bali stretch :lol:
*S* Nja, Alyssa ser helt okej ut, och hiruko, fast det känns lite mörkt för sommaren. :wink:
AnKa skrev:Girasol måste man prova. Det är ju den mjukaste av alla :heart: till pyttisbebbe *myser*
Girasol verkar finnas i väldigt olika kvalitet. Den jag har nu är nog nästan jämförbar med en easy, tunn mjuk och smidig. Den jag hade tidigare var mer som en gosig flanellfilt. Stor skillnad alltså!
Girasol är jag också sugen på. Men inser att jag nog måste skaffa ett till barn om jag ska prova allt som jag har missat. Och det vet jag inte om jag orkar. :?

Tunn hoppe måste du absolut prova, den är helt underbar!

En grisefant MT kanske, de är bara lite fula :lol:
Bild
:mums:
Måsen skrev:
AnKa skrev:Girasol måste man prova. Det är ju den mjukaste av alla :heart: till pyttisbebbe *myser*
Girasol verkar finnas i väldigt olika kvalitet. Den jag har nu är nog nästan jämförbar med en easy, tunn mjuk och smidig. Den jag hade tidigare var mer som en gosig flanellfilt. Stor skillnad alltså!
Min är av modell gosig flanellfilt. Fast fin att bära i. Är de olika årsmodeller kanske?
melon skrev:En grisefant MT kanske, de är bara lite fula :lol:
Bild
:mums:
skitfula :| :lol: :lol: :lol:
Girasol är jag också sugen på. Men inser att jag nog måste skaffa ett till barn om jag ska prova allt som jag har missat. Och det vet jag inte om jag orkar. :?
Hmmm, jag skulle ju prova ALLT jag missat när jag fick en till men problemet är ju bara att jag med tredje barnet plötsligt har förstått vagnens fördel :? De fina sjalarna sliter jag inte direkt ut om man säger så.

Men en tunn hoppe måste jag nog ändå ha till sommaren. Jag får väl sälja gåsen.
Isanna skrev:En marimekko trikåsjal. De är fina och man blir så glad av dom när man känner sig så där trött och zoombieliknande när man har en liten kotte.

Och kanske en grym norsk eller dansk MT. Finns så många underbara! :love:
Håller med om marimekkon!Min kanske vill flytta framåt våren :wink:
Och Mam eco är underbar :vågen:
:D Mera tips, bra bra!

När det gäller fina MT:ar, vilket jag inser att jag skulle vilja ha, vad ska jag alltså titta på då för att inte missa?

Kleinsmekker, Grisefanten - vad mer?

*som om jag någonsin skulle ha råd* :Hahaa: :Hahaa:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?