Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Minchi
Idag har jag varit in till stan för att vara med och heja på vår finfina kör i Körslaget, Team Hanna. Tog bebisen i Manducan, premiärtur! Det var väldigt mysigt, Esther sov som en stock hela tiden. Jag har alltid tyckt att sjal (vävd) varit mysigare än ergonomisk sele, men jag är glatt överraskad av hur bra Manducan kändes att bära nyfödd i. Jag tänkte att jag skulle göra lite reklam för bärande, OM det nu skulle vara så att vi kommer med i tv... :wink:

Mig veterligen finns inte många sjalare i vår stad, det är typ bara jag och en till som bär våra barn (i annat än trikåsjal den allra första tiden), så jag blev förvånad när jag såg en till Manduca på stan! Kan det vara så att det äntligen börjar bli annat än BabyBjörnar i Bollnäs? :app:
Användarens profilbild
Av yvonn
var det en pluttbebis i eller något större?
Jag har ju inte annat än kört med mördande reklam... :twisted: så jag vet att det iaf. har fötts ett sjalbarn här! vi får lura på det i morgon!
tror det kommer säljas en manduca inom kort upp till arbrå också.... vi är inte ensamma längre! :app:
Användarens profilbild
Av Minchi
yvonn skrev:var det en pluttbebis i eller något större?
Jag har ju inte annat än kört med mördande reklam... :twisted: så jag vet att det iaf. har fötts ett sjalbarn här! vi får lura på det i morgon!
tror det kommer säljas en manduca inom kort upp till arbrå också.... vi är inte ensamma längre! :app:
Tack för idag!
:heart:
Användarens profilbild
Av yvonn
Minchi skrev:
yvonn skrev:var det en pluttbebis i eller något större?
Tack för idag!
:heart:
Tack själv! Det var en ära att få träffa Esther, så fin, fin, fin, och så liten :loving:
kommer snart med tygblöjor till dig!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?