- sön jan 18, 2009 18:20
Idag har jag varit in till stan för att vara med och heja på vår finfina kör i Körslaget, Team Hanna. Tog bebisen i Manducan, premiärtur! Det var väldigt mysigt, Esther sov som en stock hela tiden. Jag har alltid tyckt att sjal (vävd) varit mysigare än ergonomisk sele, men jag är glatt överraskad av hur bra Manducan kändes att bära nyfödd i. Jag tänkte att jag skulle göra lite reklam för bärande, OM det nu skulle vara så att vi kommer med i tv...
Mig veterligen finns inte många sjalare i vår stad, det är typ bara jag och en till som bär våra barn (i annat än trikåsjal den allra första tiden), så jag blev förvånad när jag såg en till Manduca på stan! Kan det vara så att det äntligen börjar bli annat än BabyBjörnar i Bollnäs?

Mig veterligen finns inte många sjalare i vår stad, det är typ bara jag och en till som bär våra barn (i annat än trikåsjal den allra första tiden), så jag blev förvånad när jag såg en till Manduca på stan! Kan det vara så att det äntligen börjar bli annat än BabyBjörnar i Bollnäs?

Minchi
Mamma till Miranda -01, Ofelia -07, Esther -09 & Lovisa -11.

...har lite sjalar liggande här och var, men bär helst i Manducan numera.
Mamma till Miranda -01, Ofelia -07, Esther -09 & Lovisa -11.

...har lite sjalar liggande här och var, men bär helst i Manducan numera.