Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
Nä fy tusan vad surt! :siishah: :x :( Jag skulle som mari_tres också ta den till kemtvätten och höra vad de har att säga.
Av Lenaskeå
mari_tres skrev:Men ska du prova på rebozotyg verkligen? Ellipsen är väl 100% bomull, det frukar det ju inte vara i rebozo :hmm:

Jag skulle allvarligt överväga kemtvätt, de bor ju vara experter på fläckar av alla de slag. Svår fläck och dyrt tyg, kan defenitivt vara värt det!
Bara testa på rebozon, se om något händer med fläcken. Varför tänkte inte jag på kemtvätt?! mina celler jobbar inte hårt för tillfället! :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Lenaskeå skrev:Varför tänkte inte jag på kemtvätt?! mina celler jobbar inte hårt för tillfället! :wink:
Det är det som är bra med Sjalbarn, man slipper tänka på allt själv! :lol: Lycka till!
Av Lenaskeå
Strecken gick bort & sjalen är som ny!! Den blev inte ens lite blekt i färgen!! :jippiii: :jippiii:

Tack för alla råd, det blev kemtvätten & den var kanon!!
Användarens profilbild
Av sanna73
Lenaskeå skrev:Strecken gick bort & sjalen är som ny!! Den blev inte ens lite blekt i färgen!! :jippiii: :jippiii:

Tack för alla råd, det blev kemtvätten & den var kanon!!
:confettismiley: Grattis, vilken lättnad
Användarens profilbild
Av zero.sara
Så skönt att det gick bort :vågen:
Användarens profilbild
Av SoFaD
så skönt att denna katastrof löste sig. fy sjutton vad hemskt det annars hade varit!!
sjalar e ju som guld :-D

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?