Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SannaM
Nya sjalen kommit :P ! Den som ”inte ens var provknuten”. Hmmm torrfäller nog. Borde tvättas först :this: . Men då kan jag ju inte använda den IDAG! Ähh det gör väl inget…Så fin han är i den! Hmmm… dinosauriebodyn blivit rosa. Dålig idé :cry: . Hoppas det går bort i tvätten (det gjorde det!) Tvättar i kväll! Kanske bäst för hand. I badkaret! Bra idé! Badkaret rosa… behöver skuras. Nyss haft ryggskott. Be maken? (som i ärlighetens namn inte är HELT :roll: införstådd med att vi blivit en sjal rikare och kan tänkas bli irriterad över ett rosa badkar) Dum idé. Hett vatten? Jaaa det bara rinner av! Bra idé. Badkaret rent. Ryggen räddad. Sjalen hänger på tork och är vacker. Nästa gång skall jag köpa en begagnad, färdigtvättad. Lyyysande idé :idea: ! Skall genast kolla på ”säljes”. Bara om att i fall liksom… :floet2:
Användarens profilbild
Av naimiez
Bänkar mig och inväntar foto på skönheten ;-)
Av eamane
Ska vi ta det som ett löfte om att bilder kommer? :) Kul med ny sjal...
Användarens profilbild
Av bani
:rofl:
Användarens profilbild
Av emelie
:lol:

och så var det bilden... :wink:

Säljes, ja... där kan man bli sittande i timmar. :lol:
Användarens profilbild
Av SannaM
Jaaa alltså:sjalbarnet sover (äntligen) sen har jag aldrig fattat hur man lägger in bilder... Det kanske finns nån anvisning nånstans?
Användarens profilbild
Av bani
Du måste ha bilden "på nätet" först, t.ex. på din Photobucket-sida. Där kan du ladda upp dem från din dator. Börja med det.
Användarens profilbild
Av SannaM
Oj, det här med bild var ju komplext. Klippa o klistra o länka o ha sig... får försöka fixa när ALLA barn sover. Har i alla fall äntligen fått tummen loss och lyckats fixa en avatar (visst låter det som nån stor flygödla från jura tiden? Undrar var ordet kommer ifrån). upptäckte att den kommer med på alla gamla inlägg också. Kul!

Sanna
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?