Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Krickelin
"Cool sak det där, att bära så", sa sonens kompis (7 år) idag när jag knöt sjalen. Tredje morgonen han har sett mig. Skjutsar dem till dagläger och när vi kommer fram stoppar jag lillebror i sjalen och går sedan för att "anmäla" de storas ankomst.
Blir så glad när jag får en sån kommentar som kommer så ärligt :D
Användarens profilbild
Av ylkir
Barn begriper bättre än många vuxna ibland :wink:
Kompisens dotter frågade i dag varför jag stoppat Albin under tröjan :D
Användarens profilbild
Av jag71
Man blir liksom glad ända ner i tårna! :lol:
Användarens profilbild
Av annikar
"Mamma, en sån borde vi ha", var det en tjej på typ 7 år som sa till sin mamma som just stoppade ner lillebror i vagnen samtidigt som jag slängde upp S på ryggen i gåsen.

Visst blir man glad av alla raka, rättframma kommentarer från barn :D
Av eamane
Ja barn är smarta :D Jag fick en kommentar idag när jag stod brevid bilen och skulle knyta på mej fina rebozon. En tant och en farbror gick förbi med en barn i kärra: det var den längsta halsduk jag sett! tyckte farbrorn :D
Användarens profilbild
Av LisaMarie
eamane skrev:Ja barn är smarta :D Jag fick en kommentar idag när jag stod brevid bilen och skulle knyta på mej fina rebozon. En tant och en farbror gick förbi med en barn i kärra: det var den längsta halsduk jag sett! tyckte farbrorn :D
:lol: :lol: Den stackarn hade nog inte sett en bärsjal förr! :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Moa30
ja, av barn får man höra sanningen. Var på Ikea igår med lillen i en ergo på ryggen och gud så folk tittade!! Vad är det som är konstigt egentligen??!! En liten tjej pekade dock och sa "coolt!!"

Men lika roligt är det alltid att se alla som tvingar ner ungen i vagnen för att sedan se ungen med bästa förmåga åla sig ur och då får man sätta i igång att jaga och jaga efter en lite snabb ettåring :D
Av Jun
Visst är de härliga!

På midsommar hade jag lilla M på ryggen medans vi försökte hålla reda på två stycken lånade vildbattingar(sambos systers barn som är runt 10). Efter en stund undrade en av dem var M var! Hon trodde vi hade glömt henne någonstans :D
Användarens profilbild
Av kattilainen
eamane skrev:Ja barn är smarta :D Jag fick en kommentar idag när jag stod brevid bilen och skulle knyta på mej fina rebozon. En tant och en farbror gick förbi med en barn i kärra: det var den längsta halsduk jag sett! tyckte farbrorn :D
Det var en rolig kommentar! Fick mig att tänka på när jag, min mor och lilla Alva var i arjeplog på marknad. Av någon anledning hade jag lämnat sjalen hemma, så då tog jag faktiskt en lång halsduk jag hade med mig och knöt ett höftkryss. Så det går! :D
Av Tooka
ylkir skrev:Kompisens dotter frågade i dag varför jag stoppat Albin under tröjan :D
:lol: Underbart!!
Användarens profilbild
Av Clärchen
Har stött på flera barn som frågat om bebisenär kvar i magen när jag burit i sjal :? :)
Användarens profilbild
Av sparkler
Clärchen skrev: Har stött på flera barn som frågat om bebisenär kvar i magen när jag burit i sjal
Den kommentaren har jag fått från flera vuxna: "Har du fött eller ska du föda?"
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?