Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Nu har min käre make inhandlat en 5,4 m Luzern (tack Elin).

Han börjar bli en fena på omslutet på ryggen. Så lite stolt är jag allt över honom :tumsup:

Karlar med sjal är så fint... :loving:
Användarens profilbild
Av Eld77
Det är klart man blir stolt över "sin" sjalpappa! :heart:
Av eamane
Härligt! Hoppas du har plåtat honom?
Användarens profilbild
Av Isanna
Åh vad skoj!

Mmmm, karlar med sjal är fiiiiint! :love:
Användarens profilbild
Av naimiez
Kommer han med i morgon kan han peppa gubbedn om jag får med honom... ;-)
Användarens profilbild
Av Eld77
Åsa med 01 och 06 skrev:Vad kul!!

Min gubbe är ju oxå en sjalpappa. Vi har lånat ut Ergon i 3 veckor nu, och han sjalar på, funderar på om han skall få en egen sjal i lite mer diskreta "manliga" färjer. Bäst jag springer till säljes och kollar :lol:

Åsa
Det kan vara bästa att fråga mannen först. Kramus fick en wellen silver av mig som han inte använde så mycket (jag trodde också att diskret och manligt skulle gå hem), och sen när han blev ledsen för att jag sålde den julduksrandiga Taigan visade det sig att han egentligen ville ha en randig sjal i glada färger. Nu verkar han rätt nöjd med sin Nairobi. :heart:
Användarens profilbild
Av thanisa
Eld77 skrev:
Åsa med 01 och 06 skrev:Vad kul!!

Min gubbe är ju oxå en sjalpappa. Vi har lånat ut Ergon i 3 veckor nu, och han sjalar på, funderar på om han skall få en egen sjal i lite mer diskreta "manliga" färjer. Bäst jag springer till säljes och kollar :lol:

Åsa
Det kan vara bästa att fråga mannen först. Kramus fick en wellen silver av mig som han inte använde så mycket (jag trodde också att diskret och manligt skulle gå hem), och sen när han blev ledsen för att jag sålde den julduksrandiga Taigan visade det sig att han egentligen ville ha en randig sjal i glada färger. Nu verkar han rätt nöjd med sin Nairobi. :heart:
Viist måste man fråga. Jag köpte en diskret hoppe oslo till maken för jag trodde att han tyckte katjan var för färgglad. Maken har inte använt oslon nästan någonting. Han tycker inte alls om den. NU sjalar han glatt och väljer efter dagen och det blir oftast aquan, katja eller indio koralle. Ingen av dem är diskret direkt så där fick jag jag veta att jag hade fel. oslo och indio zimt/kobalt använder inte maken.
Användarens profilbild
Av surfgirl
Ja. Bilder,bilder! vi vill se. :eld:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?