Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annikar
Jag bestämde mig för att beställa en gås i förra veckan efter att ha sett Jennelliis bilder, trots att jag bara burit i patapumen några gånger sista året.

Och nu har jag burit Samuel 2.5 år flera gånger. Och det är hur mysigt som helst :D . Chokladgåsen är superhärlig och lättknuten och lätt att bära med sig i väskan.
Och dessutom är det mycket lättare att knyta upp honom på ryggen nu än förra sommaren. Nu klamrar han sig fast själv på ryggen och sitter och kramas med armarna runt halsen på mig när jag bär :heart:

Det känns superkul att bära igen, jag som inte trodde att jag hade något sjalbarn längre :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å vad härligt!
Vad kul att ni har hittat tillbaka till sjalandet! :vågen:
Användarens profilbild
Av Blixa
Så mysigt det låter :loving: Det finns alltså hopp om fortsatt sjalande. Det går inte en dag utan att jag saknar att bära Hektor men ännu orkar jag inte bära honom ute, även om jag piggnat på mig, och nu älskar han sin sulky.
I midsomras blev han lite trött på alla människor men då hade jag ju inget att bära i. En stund fick han åka i sin fasters halsduk som precis räckte till en halvtaskig ryggsäck och trots den dåliga knytningen och ostadiga sjalen så var det supermysigt att få bära lite igen.
Användarens profilbild
Av Isanna
Åh vad mysigt att ni hittat tillbaka!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Åh vad kul =)
Användarens profilbild
Av Anso
Åh, det lät helt fantastiskt mysigt!!

Fördelen med större barn är ju att det kan hjälpa till på ett helt annat sätt än pyttebebisarna.

Jag ska verkligen försöka att få till mer bärtid med Hanna också nu när det är sommar och vi kommer att röra oss mycket utomhus och käre mannen har semester. Det är väl sista sommaren för Hanna och bäras i sjal någon längre tid antar jag. :wink:
Användarens profilbild
Av annikar
Jo, jag inser ju att det sluttampen på sjalandet nu, så det gäller att suga lite till på karamellen :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?