- ons jun 27, 2007 10:01
Kaffemoster skrev:Hmm, så kan det nog vara men då kan man inte ha självaste huvudstödet fastsatt då man använder de tre "övre" knapparna för att hålla fast den. Jag blev faktiskt lite förvånad över att det inte följde med någon instruktion av något slag utan det var bara selen i en plastpåse.melon skrev:Nej, jag tror snarare att knapparna är till för att kunna rulla ihop och knäppa fast sittdelen ifall man vill ha midjebältet på sig fastän barnet klivit ur selen.kattilainen skrev:En svart patapum är leverad till hemmet och jag är mycket nöjd. Jag har visserligen inte hunnit bära så långa stunder men det känns som att den avlastar jättebra. Dessutom tror jag inte att jag kommer bära några längre stunder heller för den delen. Älvan har mycket spring i benenKul att höra!!!![]()
Däremot undrar jag vad det är för knappar längst ner på avbärarbältet. Det är tre stycken som jag inte riktigt förstår vad de är till för. Kan det vara något tillbehör som ska kunna fästas där eller?Knapparna är väl till för att fästa en midjeväska tror jag?
Alva 200602 Tore 201011
Age quod agis
Age quod agis