Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lillvilda
Det är ringsjalar..

*Babylonia - BB-sling

*Bärabarn -Bära Barn Ringsjal
Användarens profilbild
Av Kotten
Jag har bb-sjalen och har varit nöjd med den. Den är stabil och bra. Svartpeppar är snyggast!

Men jag gillar min ringo bäst. 8)
Användarens profilbild
Av boosten
Bära Barn har väl löjligt små ringar? Men jag har inte testat nån av dem, så egentligen kanske jag ska hålla tyst.. :hide:
Användarens profilbild
Av Kotten
boosten skrev:Bära Barn har väl löjligt små ringar? Men jag har inte testat nån av dem, så egentligen kanske jag ska hålla tyst.. :hide:
Shit, du kan ha rätt. Jag har ju en hemsydd när jag tänker efter... :shock: Dvs, en vanlig bb-sjal med ditsydda ringar. Tror det är kaffemoster som sydde dit dem från början.
Användarens profilbild
Av Droppen
Jag har en riktig Bära barn ringsjal, den är superbra och framför allt lättjusterad.
Ringarna är nu för tiden större och det är inga fel på dem. :wink:
Användarens profilbild
Av lillvilda
var och provde båda sjalarna idag men föll inte för någon av dom. Tyckte bärabarns sjal hade lite tunna ringar jämfört med ringon men jag vet inte om det gör någon skillnad. Det är säker bra sjalar ändå men det blir nog ändå att jag beställer en ringo, blandannat för vi vil nog ha en enfärgad sjal.
Användarens profilbild
Av kogkarin
Jag har haft en ringo men sålt av den för att köpa en BB-sling istället, då jag tycker den var mycket skönare att bära med.

Men, jag tror det är individuellt vad man trivs med...så suktar du efter en Ringo så köp en Ringo..De finns i en massa fina färger...

Vilken färg är du sugen på?
Användarens profilbild
Av lillvilda
:oops: jag kunde inte hålla mig så jag beställde en Ringo idag! Om jag inte kommer trivas med den så får jag väll sälja den då. Eftersom både jag och sambon bär så enades vi om en diskret havssäv färgad Ringo.
Användarens profilbild
Av lillvilda
kogkarin skrev:Jag har haft en ringo men sålt av den för att köpa en BB-sling istället, då jag tycker den var mycket skönare att bära med.

Men, jag tror det är individuellt vad man trivs med...så suktar du efter en Ringo så köp en Ringo..De finns i en massa fina färger...

vad skiljer bbslingen och ringon åt när man bär? vad tyckte du var skönare med bbslingen?? den var ett annat tyg kände jag iaf.
Användarens profilbild
Av frida
lillvilda skrev::oops: jag kunde inte hålla mig så jag beställde en Ringo idag! Om jag inte kommer trivas med den så får jag väll sälja den då. Eftersom både jag och sambon bär så enades vi om en diskret havssäv färgad Ringo.
:tumsup: Bra val! Vår första var en havsäv, fläcktålig, passade till allt och snygg! Nu har vi en hjortron :D
Användarens profilbild
Av kogkarin
lillvilda skrev:
kogkarin skrev:Jag har haft en ringo men sålt av den för att köpa en BB-sling istället, då jag tycker den var mycket skönare att bära med.

vad skiljer bbslingen och ringon åt när man bär? vad tyckte du var skönare med bbslingen?? den var ett annat tyg kände jag iaf.
Tyget i BB-sling känns som tyget i en mjuk, ingosad vävd långsjal. Jag tycker den typen av tyg avlastade bättre än Ringon, som skar in mera. Men jag vet att många har Ringo som favorit, så jag tror det är lite individuellt vad som passar bäst.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?