Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av coco
Är så besviken, min Tri Cotti som varit min bästa vän har gått sönder :(
Tyget precis bredvid sömmen där den är ihopsydd har gått sönder (alltså själva tyget, inte sömmen) Det är inte hela vägen, utan det är små hål lite här o var, längs med sömmen.
Men den är snart ett år gammal, och jag antar att det är för att min lilla älskling som suttit i den kanske varit för tung... (han väger nu 10 kg, men det står på deras hemsida att det ska gå bra att bära upp till 15 kg?)

Kan man reklamera på något sätt? Eller är det mitt eget fel?...
(Den är köpt på Stellaris.se)
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
fy vad tråkigt! jag vet ju inte, men jag skulle tro att det är sånt man får räkna med, eftersom den ju är ett år gammal. men du kan ju alltid maila stellaris o fråga! min trikåsjal vet jag oxå fick några småhål, trikån är nog inte så slitstarkt tyvärr..
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag skulle kontakta återförsäljaren och höra hur de ser på det.
Du har ju inget att förlora på det i alla fall.
Användarens profilbild
Av Johanna W
Jag ska sälja min om du vill ersätta den. :wink:
Av coco
:D åh vilken positiv överaskning! såå bra de var att göra med! Har kontaktat Stellaris.se som jag köpte den ifrån, jag förklarade hur min tri-cotti gått sönder, och de var jättesnabba med att svara mig att jag ska få den utbytt.
Redan dagen efter hade jag en avi i postlådan om ett stort brev!
Det enda var att de inte hade den mörkgrå som jag haft, då den färgen utgått, så jag valde en svart istället.
Men VILKEN SERVICE! :!:
jag som förbrett mig på att de skulle säga att det var mitt eget fel eller nåt sånt :roll:
Men nu kan jag fortsätta rekommendera min kära tri-cott till alla jag känner! 8) och Stellaris.se! Och flera jag träffat på ute på gatan också för den delen som stannat upp mig och frågat mig om bärhjälpen!
:heart:
Användarens profilbild
Av Måsen
Vad roligt att du fick ett så bra bemötande och en helt ny sjal! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?