Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mica
Jag köpte ju en Sino och hjälp vad jag gillar den! Alldeles lagom sommar-trikåsjal. :heart: Min älskade, men ack så varma BabyBundler lär ligga och samla damm nu.

Men jag vill ha mer sommarsjalar! Detta är ju sista chansen! :shock:

Så vilka sjalar är Sino-lika? Dvs tunna och smidiga och trikåiga.
Gåsen? Kan man knyta den som trikåsjal (omslutet-2)? Är det skillnad på slät eller skrynklig?
Marimekko?
Hur är den där eko-trikåsjalen med mönstrad panel vaddennuheter?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Ett klämma-på-test i förra veckan gav resultatet att Marimekkon är tunnare än Sinon.

Att 'knyta trikå' med gås tror jag inte riktigt på....har iofs inte provat men den är rejält ostretchig i jämförelse.
Användarens profilbild
Av Elina
fast min marimekko ( retroblom , den gröna som är slut ) är tjockare än en sino, men tunnare än mobyn.
Men tydligen är just denna kraftigare i tyget.
Av anna m
Jag knöt omslut 2 när jag bar i vagga i gåsen förra sommaren. Det gick hur bra som helst.
mica skrev: Hur är den där eko-trikåsjalen med mönstrad panel vaddennuheter?
Menar du Mam Eco? Jag tycker att den är jättebra. Har dock inte provat andra trikåsjalar. Den är skön, lättknuten, stadig och inte för varm. Fast det är klart testade inte den då när det var över 30 grader.
Användarens profilbild
Av boosten
Pepplons pricksjal tycker jag är fullt jämförbar med sinon, om man vågar den, vill säga.. :wink:
Användarens profilbild
Av mica
Maddemoa skrev:
mica skrev: Hur är den där eko-trikåsjalen med mönstrad panel vaddennuheter?
Menar du Mam Eco? Jag tycker att den är jättebra. Har dock inte provat andra trikåsjalar. Den är skön, lättknuten, stadig och inte för varm. Fast det är klart testade inte den då när det var över 30 grader.
Precis den! Den är fin och så bra med eko.
Användarens profilbild
Av mica
boosten skrev:Pepplons pricksjal tycker jag är fullt jämförbar med sinon, om man vågar den, vill säga.. :wink:
Den har jag inte hört om innan. Har du länk kanske?
Användarens profilbild
Av Elina
mica skrev:
boosten skrev:Pepplons pricksjal tycker jag är fullt jämförbar med sinon, om man vågar den, vill säga.. :wink:
Den har jag inte hört om innan. Har du länk kanske?
http://www.pepplon.se

de är på rea nu dessutom 8)
Användarens profilbild
Av diddeldi
bali baby stretch säger jag. lika tunn som sinon fast jag tycker den är svalare. bara bomull och stadig så den funkar att bära även större barn i. det är en trikåsjal alltså.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag gillar Sino, MaM ECO och Calin Bleu gauze 8)
Dessutom Amazonas Carry Sling (tunn diagonalvävd) - sval på sommaren och suverän året om.
Sedan har vi även Hug-a-bub (trikåsjal) - bar min systers lilla 6 veckor flicka i en Hug-a-bub i helgen :heart:
Användarens profilbild
Av mica
diddeldi skrev:bali baby stretch säger jag. lika tunn som sinon fast jag tycker den är svalare. bara bomull och stadig så den funkar att bära även större barn i. det är en trikåsjal alltså.
Hur är stretchen mot den utan? Misstänker det är stretchen som jag ska ha eller?
Användarens profilbild
Av diddeldi
mica skrev:
diddeldi skrev:bali baby stretch säger jag. lika tunn som sinon fast jag tycker den är svalare. bara bomull och stadig så den funkar att bära även större barn i. det är en trikåsjal alltså.
Hur är stretchen mot den utan? Misstänker det är stretchen som jag ska ha eller?
bali baby breeze är mer som en gås (skrynklig). jag tycker du ska satsa på stretchen i så fall. det är som sagt lång användningstid på den för att vara trikå, jag kan fortfarande bära atlas i den och den funkar t o m på ryggen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?