Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Flic
Hej!

Hur bär jag bäst lille Jakob, 3 månader, när det är varmt och jag har en aktiv storasyster på två år? Eller rättare sagt hur gör jag med solen?
Användarens profilbild
Av boosten
Ah, där kommer jag vara om typ två månader.. :)

Jag skulle nog bära i en sval långsjal på ryggen, men är man nybörjare (?) så kanske en Mei Tai på ryggen är enklare, och om man inte vågar sig på det, eller om lillebror inte känns så stadig, en tunnare sjal eller Mei Tai på magen. Det går, även om det kan vara lite bökigt att knyta skor och så med bebis på magen. Jag har dock vår lillebror på magen hela tiden nu när vi är ute, och det går bra.
Av Flic
Oj då, var nog lite otydlig :oops: Kan skylla på att jag sitter och ammar :wink: Jag tänkte mer på hur jag skyddar honom mot solen...
Användarens profilbild
Av thanisa
Skaffar en stor solhatt till pojken. Är det någon mer del som sticker ut så ser du till att ha tunn byxa på benen kanske solskyddskläder. Sjalen täcker ju stora delar av kroppen så det behöver ju inte vara mer än huvudet som sticker ut och det kan man skydda med en stor fin solhatt med brätte på inte de fjantiga fiskarmössorna som de brukar ha till killar.
Användarens profilbild
Av boosten
Flic skrev:Oj då, var nog lite otydlig :oops: Kan skylla på att jag sitter och ammar :wink: Jag tänkte mer på hur jag skyddar honom mot solen...
Oj, ja det glömde jag, sorry! :oops: (Jag fattade det som att du frågade om båda sakerna).

Solhatt, kanske solskyddskläder om lemmar sticker fram?
Användarens profilbild
Av diddeldi
för att skydda benen kan man ha jättelånga byxor, dvs några storlekar större än vad barnet har (antagligen har du kvar såna sen storasyster?). då täcker de fötterna också :D . och så solhatt förstås.
Av anna m
Gullan skrev:Solhatt, eller keps med "flärp" bak som skyddar nacken :)
Var hittar man såna kepsar?
Användarens profilbild
Av mama sara
hm har såna
Användarens profilbild
Av naimiez
anna m skrev:
Gullan skrev:Solhatt, eller keps med "flärp" bak som skyddar nacken :)
Var hittar man såna kepsar?
Polarn har ocksp bar sådana med solskydd i.
Av Flic
Tusen tack för alla tips!
Då ska jag börja bära lite mer även fast det är soligt! Fast nu lyser ju värmen och sommaren med sin frånvaro....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?