Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
Tycker du att det skulle underlätta din vardag så kan jag inte se någon anledning till att låta bli.

Dessutom tycker jag visst att även lite större barn mår bra av den trygghet de får av närhet. En gång när vi skulle till dagis och min stora lilltjej 2½ år var trött och gnällig och jag kände att det skulle bli jobbigt och gråt när jag lämnade på dagis. Då frågade jag om hon ville åka på ryggen och hon blev jätteglad. Dagislämningen gick smärtfritt :D
Användarens profilbild
Av mejamy
Min 2,5 åriga flicka åker fortfarande ryggknyt lite ibland. Inte så ofta numer dock. Men än är det inte tungt i långsjal trots gravidmage! :D
Användarens profilbild
Av Mammut
Har inte läst alla andras svar men jag tror att om hon signalerar att hon vill bli buren, så är det hennes behov, inte något hon "fått för sig" och som man ska ignorera. Har hon dessutom fått syskon nyligen så är det ju toppen att låta henne få gos och närhet genom att bli buren! Det märker jag på min 4-åring, som vill bli buren och sitta i knä nu sen lillebror kom. (MT funkar faktiskt!) :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Om ni båda trivs med det så är väl det allt som behövs? Bär henne och mys!
Användarens profilbild
Av binaem
Jag bar Nathael regelbundet till han blev 2,5 år (alltså i höstas) och Emelia bar jag senast förra sommaren när hon var 3,5 år. Elelr förresten kom just på att jag bar Natte förra veckan när han vägrade gå - en sjal finns ofta med längst ner i väskan ännu :D
Användarens profilbild
Av Lydia
Klart du ska bära! Jag är gravid så jag bär sällan just nu, men Mats bär Hanna en hel del. Hon vill iof inte åka sjal, men sele går bra ;) :lol:
Mats och Hanna brukar gå på äventyr i skogen när hon ska sova ibland, då med Patapumen :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?