- fre jun 08, 2007 22:31
VARNING
När du väl har provat svas Jakob så kommer du inte kunna låta bli att beställa en Didymos, detta hände mig rätt nyligen, och sen måste man ju ändå ha en sommarsjal och sen skulle det ju inte vara så dumt med en sele också och sen kanske man behöver......eh
snigel skrev:svas skrev:Börja med sjal tycker jag! Din pojke kommer sitta fint i sjal på magen länge till. Tids nog kan ni börja sukta efter en sele. En brun gås låter underbart. Jag väntar tålmodigt på min olivfärgade gås.Det skulle ju vara jättesnällt att få låna din sjal ett litet tag! 4,2 borde räcka om jag har knuten på ryggen.
Eller ska du inte slå till med en vanlig vävd? Gåsen är iofs betydligt svalare än cuddlyn kan jag tänka mig, men avlastningsmässigt är det väl inte sådan stor skillnad?!?
Du skulle kunna låna min Didy Jakob några veckor om du vill testa en vävd. Eller är den för kort? 4,2 meter?
Vill ju inte att det ska bli för varmt nu under sommaren men å andra sidan är lillkillen inte så varm av sig. Fast idag "ångade" han lite när han satt i cuddlyn och sov! Cuddlyn funkar ju bra fortfarande, den är ju stabil för att vara trikå tycker jag men svårt att få in huvudet nu när han sover.
Men vill ha en lite "snyggare" sjal oxå!
Hm, det verkar faktiskt som man behöver MÅÅÅÅNGA sjalar.

N -0407 och H -0612