Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av schmut
sanna73 skrev:Ok, två dagar med strul, idag kommer därför bli en dag när allt går enligt din vilja.
Personligen skulle jag om jag var du köpa en lott. Idag, är din dag :rock:
jag länkade det i inlägget:
parkerade vagnen i motvind och när jag skulle sätta ned låset (man låser inte upp, man låser upp nedåt) så tippade hela vagnen.

fast, jag trodde ju även igår att det skulle bli min dag med tanke på i förrbår.. :cry:
Användarens profilbild
Av Joffsan
-
Senast redigerad av Joffsan den fre dec 07, 2012 16:27, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av snigelina
Usch usch usch!

Se till att hjulen är fastsatta ordentligt, att de klickar när man sätter dit dem, annars lossar de lätt.

Sen är vagnen baktung! (Nähe?) Jag rekommenderar inte att man har skötväska på den, åtminstone inte när man har viloläget på. Man måste även tänka sig för om barnet ska sova i vagnen, så att det inte står i backe för då kan vagnen välta. En sak till är att den lätt kan välta på bussen (utan barn åtminstone), så spänn fast den!

Annars har vi varit jättenöjda, vi har haft två stycken i två omgångar till olika barn!
Användarens profilbild
Av schmut
snigelina skrev:Usch usch usch!

Se till att hjulen är fastsatta ordentligt, att de klickar när man sätter dit dem, annars lossar de lätt.

Sen är vagnen baktung! (Nähe?) Jag rekommenderar inte att man har skötväska på den, åtminstone inte när man har viloläget på. Man måste även tänka sig för om barnet ska sova i vagnen, så att det inte står i backe för då kan vagnen välta. En sak till är att den lätt kan välta på bussen (utan barn åtminstone), så spänn fast den!

Annars har vi varit jättenöjda, vi har haft två stycken i två omgångar till olika barn!
tyvärr så har det hänt flertalet gånger nu.

skåneexpressen har inte tillräckligt långa band för att kunna spänna fast dem på sina bussar och vi har ingen skötväska hängandes på vagnen utan den ligger undertill.,....

det här var nog den värsta vagn jag varit med om och den ska tillbaka. egentligen ville jag dumpa den i diket när det hände.
tveksamt om det blir fler vagnar eller om vi kör med bara sjalar i fortsättningen.
problemet är att vi inte har bil så så shopping blir lite jobbigare..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?