Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aha
Jag har en fd granne som nyss fått barn. Hon har sett mig bära i sjal och tyckte det såg bättre ut än babybjörn, framförallt eftersom hon har jättedålig rygg.

Min moby är på utlån där nu men hon hade inte vågat prova själv utan jag hjälpte henne igår. Bäbisen är 1 v gammal.
Hon blev alldeles till sig. Hon kunde bära utan att ryggen for illa och känslan av att ha sitt barn så nära hade hon inte väntat sig.
Jag blev nästan lite tårögd (skyller på gravidhormoner...)

Ännu en fast vid att bära i sjal :lol:
Senast redigerad av aha den ons maj 23, 2007 18:45, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Helma
Vad bra att hon blev omvänd :wink: Det är ju så mysigt att bära nära.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å vad härligt!
Jag har oxå "värvat" en sjalmamma.
Våra karlar är kompisar och även hon å jag har träffats flertalet gånger. Vi träffades för en månad sen på barnfyndmarknad. Å då började vi orata lite sjalar så nämnde jag att jag sett att det fanns en bära barn ringsjal. Å så köpte hon den. Sen följde hon med mig hem å då hade jag 5m pearl tyg liggandes som hpn fick köpa för en hundring. Å har sett henne bära med sjalen flertalet gånger! Å hon tycker att det är sååå mysigt, å såå bekvämt!
Användarens profilbild
Av Scharlott
Ja, det är så härligt när de testar och bebisen somnar så där gott i sjalen :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?