Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Finns det mer ställen än hyrsjal där man kna hyra sjalar och selar? Skulle så gärna vilja prova en ergo men det finns inga inne hos hyrsjal.

Vill ju hellst ha den till helgen innan midsommar när vi ska till öland. Sambon vägrar bära i sjal och jag tror inte Milie skulle acceptera baby brjörnen nu efter att bara ha blivit buren i sjal. Hade varit perfekt med en ergo så jag kan få lite avlastning.

Har kollat på att kanske köpa beg. Vad betyder det när det står ergo OG?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Ergo OG är den gamla generationen Ergo.
Den har ett band på utsidan (ungefär som folkdanslag har på kläderna)
Ergo NG är den nya generationen Ergo och den har några förbättringar från OG.
Lite bättre vaddering här och var, lite större sittdel och lite längre remmar har jag för mig att det var.

Men i bärkomfort är de väldigt lika. Jag har provat båda och jag märkte ingen större skillnad på dem.
Hittar du inte nånstans att hyra så kanske du hittar någonstans de säljer billigt istället. Kolla säljes här eller blocket och tradera brukar de dyka upp på ibland med.

En likvärdig sele men lite billigare är Patapum. Några små skillnader i utförandet på selen men bärkomforten är likadan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?