Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Jo, jag ahr bestämt mig för att skaffa en riktigt lång sjal, och frågan är om det ska blir en Albert 5,2 eller Nairobi 5,4?

Jag fullkomligt älskar min Vicky-stork eftersom hon är tunn och gosig, men jag är nog tredje eller fjärde ägaren av henne, så hon är välanvänd. Hur är nya storkar? Är de tunna coh gosiga?

Hoppediz har jag ingen egen erfarenhet av, men Tisses Nairobi var supertunn, men jag har hört mycket om tjocka och klumpiga hoppar. Hur stämmer det?

Dessutom vill jag gärna ha en matchande docksjal eftersom Vidar har fått smak för att bära Pingu på magen. :heart:
Har Storchenwiege öht docksjalar?
Användarens profilbild
Av Isanna
Nairobi! De är vackrare!

Dessutom är de nya Hopparna mjuka och goa, sen de blev maskinvävda har det inte alls varit lika mycket "problem" med dom verkar det som!
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag älskar mina hoppisar :love:.
De nya har varit hur goa och mysiga som helst redan när jag tagit dem ur lådan.

Nairobi är fin :tumup:
Av anna m
Jag har två hoppisar varav den ena köptes begagnad och den andra helt ny. de är ganska tjocka men väldigt mjuka.
Användarens profilbild
Av Foxan
Ser utt som alla Hoppisar är annorlunda.

Båda mina är mjuka och sköna, Curacao dock är lite tjockare än Madrid.
Men en Kapstadt som Ninen har köpt var en ren mardröm - klumpig och styv :(

Om du frågar mig - Hoppediz är min favoritmärke ändå, jag hade tur med dem ;)
Användarens profilbild
Av Tivedstrollet
Jag har en albert som är köpt begagnad, och den är mycket stummare och inte lika mjuk som min panama som är nyköpt. Fast jag har en inka också som är mjukare och mer elastisk,(än både Albert och panama) så det verkar skilja en del på storkar också.
Användarens profilbild
Av asa
Nairobi :)
Jag köpte precis en sån och den är störtskön och mjuk. För att inte tala om de sprakande färgerna! Tjockleken vet jag inte så mycket om eftersom det bara är min andra långsjal :roll:
Av Jenny
Jag tycker din sjalgarderob behöver utökas med en Hoppe så jag röstar (otippat) på en Nairobi! :heart:
Användarens profilbild
Av Tiz
Nairobi såklart :)
Användarens profilbild
Av ernamalin
Älskar hoppisarna så jag röstar för Nairobi, fast Albert är fin han med :roll:
Användarens profilbild
Av jag71
Vore det jag så skulle jag ju inte ta någon av dem då jag inte är en så färgglad männsika. Fast samtidigt så äger jag en hoppis Nairobi fast den är bara 2,5 m och så har tösen just fått en docksjal Narobi (det var hon som valde färg på "min" kortsjal) och dem är båda mjuka och gosiga. Jag kasnek ska tillägga att jag tycker om hoppisar.
Användarens profilbild
Av frida
Nairobi! Underbar sommarsjal, sol även om det är mulet :D
Användarens profilbild
Av lindamarie
Jag har 4 hoppar och har haft en Anna, har en Inka. Jag säger köp en stork. Hoppen är inte alls lika stadig. Tyget är inte lika skönt som på storkarna. Stork albert är jätte vacker, köp honom!!
Användarens profilbild
Av Droppen
Tisse skrev:Jag tycker din sjalgarderob behöver utökas med en Hoppe så jag röstar (otippat) på en Nairobi! :heart:
:iagree:
Användarens profilbild
Av zandrama
Hallå! Ni skulle ju hjälpa mig... Här får jag ju ingen hjälp... :roll: :lol:
Men det lutar ju åt en Hoppe onekligen. Fast sen vill jag ju ha en Florence också, så då får jag ju en hoppe i alla fall...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?