Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eamane
Ireth och jag hade sjalvisning på ÖF i stan idag! Jag tror ett 15-tal mammor provade våra sjalar + att vi hjälpte ett par med deras ring-/kortsjalar. Några baby-björnsmammor provade trikåsjalarna och en fick även med de ena hem för att prova på sin karl. Ireth lyckades med att få en mamma som inte ville prova först till att prova och köpa en av hennes sjalar! Givetvis delade vi ut lappar med adressen hit oxå... Och tipsade om att man kan få hur mkt kunskap som helst om dessa underbara sjalar här! Berättade dock inte hur lätt det är att drabbas av sjal- :twisted:
Användarens profilbild
Av sanna73
eamane skrev:Berättade dock inte hur lätt det är att drabbas av sjal- :twisted:
Gäller att sålla i informationen 8)

Bra jobbat måste jag säga :vågen:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
sanna73 skrev:
eamane skrev:Berättade dock inte hur lätt det är att drabbas av sjal- :twisted:
Gäller att sålla i informationen 8)

Bra jobbat måste jag säga :vågen:
:iagree:
Användarens profilbild
Av thanisa
Vad roligt med sjalvisning och att det vara många som gillade det. Jag uppfattar att det är många som tror det är jobbigt eller som provar och sen ger upp. Krävs tyvärr mer än en knytning innan det sitter och har man ingen man kan fråga är det svårt att få det rätt.
Av eamane
thanisa skrev:Vad roligt med sjalvisning och att det vara många som gillade det. Jag uppfattar att det är många som tror det är jobbigt eller som provar och sen ger upp. Krävs tyvärr mer än en knytning innan det sitter och har man ingen man kan fråga är det svårt att få det rätt.
Det är ju precis det: "vad bökigt med 5 meter tyg"... Sen när man väl provat och fått det rätt så är det inte så bökigt ändå! Och nu vet de ju att vi brukar hända där så då kan de ju få tag på oss...
Vi testade även lite olika knytningar och sen har ju jag Frida som är bästa reklamen för sjal man kan tänka sej! En unge gladare i att sova i sjalen är svårt att tänka sen. Hon har redan lärt sej att se när mamma knyter på sej och nästan lyser upp då :)

Ett par mammor ville även ha info om det där med att bära lite större barn så vi måste koordinera nått ihop med anna m och då kan Ireth och jag oxå lära oss lite mer, jag vill lära mej knyta rygg! Jag har försökt och det går inte, så läser du detta anna m så behöver vi dej! :)
Användarens profilbild
Av Anso
Visst är det skoj att visa andra? :D
Hoppas att fler kommer på att det är rätt praktiskt och inte alla så tungt. Det är ju perfekt årstid nu också för att bära även om man inte är inbiten sjalfanast, lite lättare utan bökiga vinterkläder.

Heja heja!! :D
Av anna m
eamane skrev:
thanisa skrev:Vad roligt med sjalvisning och att det vara många som gillade det. Jag uppfattar att det är många som tror det är jobbigt eller som provar och sen ger upp. Krävs tyvärr mer än en knytning innan det sitter och har man ingen man kan fråga är det svårt att få det rätt.
Det är ju precis det: "vad bökigt med 5 meter tyg"... Sen när man väl provat och fått det rätt så är det inte så bökigt ändå! Och nu vet de ju att vi brukar hända där så då kan de ju få tag på oss...
Vi testade även lite olika knytningar och sen har ju jag Frida som är bästa reklamen för sjal man kan tänka sej! En unge gladare i att sova i sjalen är svårt att tänka sen. Hon har redan lärt sej att se när mamma knyter på sej och nästan lyser upp då :)

Ett par mammor ville även ha info om det där med att bära lite större barn så vi måste koordinera nått ihop med anna m och då kan Ireth och jag oxå lära oss lite mer, jag vill lära mej knyta rygg! Jag har försökt och det går inte, så läser du detta anna m så behöver vi dej! :)
Jag ställer gärna upp på det. Vad kul att det gick bra! Jag har ju visat en gång förut... för ett halvår sedan ungefär. Har du mitt nummer så ring. Annars får du pm:a
Användarens profilbild
Av Alven
Apropå att det är bökigt och svårt att få rätt första gången har jag bytt taktik 8). Innan lät jag alltid den jag skulle visa knyta själv efter mina instruktioner, det brukade bli halvbra men de var ändå ganska nöjda. Nuförtiden knyter jag helt sonika på dem sjalen så den sitter perfekt (jajamänsan!) första gången, då de på en gång får uppleva en bra knuten sjal. SEN kan de få öva bäst de vill! :D Utfallet är klart bättre nuförtiden...
Av anna m
Klokt av dig! Ett bra ryggknyt är värt all övning ;)
Användarens profilbild
Av Droppen
Bra jobbat tjejer! :app:
Av eamane
anna m: har inte ditt nummer men hör av mej när jag kommer hem eller i veckan som kommer. Jag är nere hos min syster och hälsar på och har passat på att träffa erosen och utbytt lite knyttips och klämt på varandras sjalar :) miniträff kan man nog kalla det.
Kanske vi kan ses en dag till veckan kanske?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?