- tis maj 08, 2007 13:47
ॐ Mamma till två älskade ungar, Elsa (-06) och Minea (-09)
Bloggar om amning
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
thanisa skrev:http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... 006#620006kajsa kavat skrev:Och?????????????![]()
![]()
![]()
Posten har kommit
Vi vill se bilder!!!!!!!!!!
kajsa kavat skrev:Otålig?!? Jag?!?Samma här, har ju inte burit med RIKTIG sjal på säkert ett halvår och ändå beställde jag en, har jag tur kommer den på fredag men jag tror mer på nästa vecka jag![]()
![]()
![]()
Jag vill att posten ska komma NUUUUUU!!
Och lite knäpp är jag som köper sjalar när jag egentligen knappt bär i sjal allsJag får väl skylla på sjal-
som slog till hårt
![]()
Annika80 skrev:Asså vadå? Måste man BÄRA i sina sjalar?!kajsa kavat skrev:Otålig?!? Jag?!?Samma här, har ju inte burit med RIKTIG sjal på säkert ett halvår och ändå beställde jag en, har jag tur kommer den på fredag men jag tror mer på nästa vecka jag![]()
![]()
![]()
Och lite knäpp är jag som köper sjalar när jag egentligen knappt bär i sjal allsJag får väl skylla på sjal-
som slog till hårt
![]()
, men mina namnband kom idag
Isanna skrev:jag fattar ingentingAnnika80 skrev:Asså vadå? Måste man BÄRA i sina sjalar?!kajsa kavat skrev:Otålig?!? Jag?!?Samma här, har ju inte burit med RIKTIG sjal på säkert ett halvår och ändå beställde jag en, har jag tur kommer den på fredag men jag tror mer på nästa vecka jag![]()
![]()
![]()
som slog till hårt
![]()
, men mina namnband kom idag

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?