Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fina
man ska aldrig säga aldrig, men jag är otroligt nöjd med min Albert. Den frälser mig på olika sätt lite nu och då! Bild
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag är väldigt osentimental och kommer sälja alla mina sjalar när de inte används längre. Just nu skulle jag däremot inte sälja den orangea easyn eller Inkan.
Användarens profilbild
Av thanisa
Frida med Mea skrev:Hmm, svår fråga, är nog nästan indio kanel/kobolt som var rätt svår att få tga på, jag ahde iaf tänkt mig för ett antal gånger.
Dorislina skrev:Har svårt att skiljas ifrån några av mina sjalar men absolut inte (i dagsläget ska jag kanske tillägga) att jag skulle göra mig av med min Indio Zimt/Kobalt
thanisa skrev:indio zimt/kobalt tror jag också att jag kommer ha svårt att sälja. Blev förälskad i den vid första ögonkastet så jag tror den kommer få stanna här.
Roligt att se att fler vill ha kvar samma sjal. Undra om det finns någon mer i Sverige än de vi har. Jag tycker färgskiftningar är mycket vacka och det är den jag väljer om jag ska ha en sjal för att vara fin i.[/quote]
Användarens profilbild
Av lindamarie
Josefina skrev:man ska aldrig säga aldrig, men jag är otroligt nöjd med min Albert. Den frälser mig på olika sätt lite nu och då! Bild
Äger ingen själv men varje gång jag ser en frälser den mig med åh Albert :heart:
Användarens profilbild
Av Fina
lindamarie skrev:
Josefina skrev:man ska aldrig säga aldrig, men jag är otroligt nöjd med min Albert. Den frälser mig på olika sätt lite nu och då! Bild
Äger ingen själv men varje gång jag ser en frälser den mig med åh Albert :heart:
Du är den förste som får veta om dagen kommer då den måste flytta!
Användarens profilbild
Av emelie
Jag är dålig på att sälja.
Det skulle vara BabyBjörnen (men det är ju ingen sjal! :shock: :roll: ) då som jag ändå inte haft hemma på typ 3,5år som jag skulle kunna göra mig av med (men eftersom jag fått den i present så har jag inte samvete till det. :? ).

Jag älskar dem båda två, och eftersom de just bara är två så kan de ju faktiskt få stanna båda två också. De tar inte så mkt plats. :wink:
Användarens profilbild
Av sanna73
Just nu, när sonen vill bli buren - skulle jag inte sälja min Hoppe Kapstad. Den älskar både jag och sonen. Så mjuk och mysig och snygg till allt :loving:

Men när bärperioden är över (eller om en vecka, här kan allt ändras fort :wink:) och jag känner att här kommer det inte bli några nya barn, då åker säkert även den.
Jag tillhör inte de sentimentala när det gäller sådana saker.
Användarens profilbild
Av milimani
Chokladgåsen kommer aldrig att flytta! När jag inte har nån gos som vill bli buren längre får det bli min jättesnuttetrasa!
Av JoJsMamma
Min Panama säljer jag aldrig! :heart:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Mig med :loving: :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Knyttet & K skrev:
Mig med :loving: :wink:
:lol:

Tur är väl det!
Användarens profilbild
Av Cecilia
Jag har ju faktiskt sålt alla nu :shock: :cry: utom :wink: :

Storchenwiege Ulli - min första långsjal!
Eller nästan ialla fall, för den är utbytt till en längre längd till andra barnet.

Den härliga Rödrutan Amazonas Antigua

Och min allra allra första sjal som jag köpte till lilla Juni våren 2003 :heart: - Bära barn svartpeppar.
Fast den är omsydd till ringsjal så sent som för ett år sedan.

Sen har jag också sparat mina urgamla svarta Ergo, och den användes så sent som i höstas. men egentligen så skulel jag kanske vilja uppdatera den till en nyare och finar om vi skulel få fler barn i framtiden. Eller inte, den är faktiskt bra som den är också, även om man ser att den hängt med ett tag.
Av eamane
Svår fråga... Just nu vill jag inte sälja nån men det kan ju bero på att jag använder allihop än så länge... Finns ju möjlighet att jag vill sälja nån eller alla nån gång, men jag är tveksam!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?