- ons maj 02, 2007 22:49
Idag har jag träffat min bästa vän och lillen har för första gången åkt sjal med någon annan än mig eller pappan. Hon fick premiärprommenera med Isannas purpursky som landade här idag (vilken härlig sjal, så fantastiskt mjuk och lättknuten!) och tyckte att det var lätt att bära, trots att hon inte är van vid den typen av bärande och trots att hon bar i dubbelt X. Lillen väger ju ändå 8,5 kg nu.
Det roliga utöver att hon är tokfrälst i sjalande är att det faktiskt är en person som har lite inflytande på nyblivna föräldrar, eftersom hon jobbar på förlossning/BB. Hon säger att hon propagerar för sjalande för de flesta nya föräldrar hon träffar!
Och de har sjalar på BB!
Och efter att ha provsjalat en docka på BB så finns det tydligen inte en chans att hon kommer skaffa barnvagn i början till sina framtida barn. Hon verkade inte ändra uppfattning efter att ha sjalat min bebis heller. 
Läser hon här redan nu månne?
Det roliga utöver att hon är tokfrälst i sjalande är att det faktiskt är en person som har lite inflytande på nyblivna föräldrar, eftersom hon jobbar på förlossning/BB. Hon säger att hon propagerar för sjalande för de flesta nya föräldrar hon träffar!

Läser hon här redan nu månne?