Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Vidar var hos farmor igår och jag och Svante traskade ner till öppna förskolans bebisträff. Personalen där är verkligen grymt imponerad av sjalen och at Svante får sitta så nära och ha det varm och mysigt, samtidigt som jag har armarna fria för storebror. Det är så underbart och kul! De försöker dessutom frenetiskt övertyga alla mammor där om hur bra det är och påtalar att man kan sy själv för en billig penning osv.

Och igår var det bara två andra mammor där, och båda har babybjörn-selar som de inte riktigt trivs med. Och jag fick båda att testa, coh de var såå imponerade! Hoppas hoppas hoppas att de återfinns här snart! Eller på ÖF med varsinn sjal. :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vad kul!
Jag brukar också ta MT/sjal/Ergo till ÖF men ingen har frågat om de får prova än, bara personalen brukar påpeka att det ser så mysigt och bra ut.
Mammorna de :shock: oftast bara. kan kanske bero på att jag inte har sett en endaste människa på vår lilla ort med annat än BB sele, HOHO! finns det nån smygsjalare i fristad?
Användarens profilbild
Av sanna73
Enda kommentaren jag fått när jag sjalat till vår öf är en av fröknarna som påpekade att sjal måste vara jobbigt att ta dit för det finns ju inga krokar i éntren att hänga den på :?
Av anna m
Jag frågar om de vill prova och ibland nappar de (för det mesta) och personalen på vår ena ÖF väntar på att få bli sjalmormor/farmor efter att ha fått bära min Sonja en stund. Sonja gosade in sig i halsgropen på henne och trodde det var sovdags :) Det är så härligt att se minen på en nyfrälst sjalare :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?