Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Taccotad111
Då verkar det som sambon tyckte jag kunde få en sjal när jag fyller år. Frågan är då vilken... Hoppas ni kan hjälpa mig lite!
Sonen är 7 månader, kommer bäras på lite längre turer i skogen, i stan mm. Har en ergo som jag använder nu och kommer troligtvis använda sen också.
Vad ska man mer tänka på?

Har ingen större erfarenhet av sjalar så jag bara hyrde en hoppediz en kort period men använde inte den. Men nu känner jag mig väldigt intresserad igen och hoppas att det är nåt för mig!
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Jag tycker att du ska välja en vävd sjal. Men vilken av alla vävda är svårt att råda om...
...du får kika runt och titta på alla bilder och välja en du tycker ser snygg ut!
Själv tycker jag bäst om Didymos och Storken, men det är väldigt individuellt! Någon annan tycker bäst om Easy eller Hoppediz osv... Man får helt enkelt välja den man tycker är finast och prova! Gillar du den inte kan du sälja den här och testa en annan! :D

Lycka till och välkommen hit förresten! :D
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Glömde... Läs tråden sjalrecensioner också, där kan du kanske få någon idé! :tumsup:
Av Minea
Hej och välkommen :hello:
Nu vet jag inte var du bor, men du kan försöka ta dig till en Bärsjalsträff i närheten av där du bor (titta under BärsjalsTräffar) så du får chansen att känna på flera olika sjalar och prova lite för att se om det är någon du gillar mer än någon annan.
Väldigt individuellt vad man tycker men en vävd sjal ska du nog satsa på, i någon färg du tycker är snygg för då kommer du garanterat att använda den.

Läs Bärsjals recensionerna också, eller kontakta en Bärsjalsambassadör!

Och du, vilken toppenpresent!!!
Användarens profilbild
Av Edith
Vilket härligt problem du har! :wink: Synd att man redan har fyllt år...

Och det är klart att det är något för dig! Är ju sjalnovis själv, men jag är ändå helt såld! :D

Lycka till!
Användarens profilbild
Av annemi
Vilken bra present ! :D

Kolla runt lite, men en vävd tycker jag med. Jag gillar Easy bäst förutom att ändarna är raka o inte snedskurna. Tänk på tjockleken också så att du inte får en "tjock o varm" sjal nu till sommaren :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?