Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Funderingarna går åt det hållet. Visserligen älskar jag den, den är snygg och lättkörd och är precis en sån syskonvagn som jag vill ha. :heart:

MEN:

*Svante gillar inte vagn, han kan ligga i den om han sover. Absolut inte annars.
*Den går inte på bussarna som är höga med smala dörrar. Då får man fälla ihop den. Visserligen är det rätt lätt, men det skapar ju irritation hos busschaffören, plus att man måste sätta ena barnet hos nån främling medan man lastar på vagnen.
*Den måsta vara ihopfälld hemma eftersom den tar massa plats

Problemet är ju bara att det är väldigt skönt att kunna lägga ner båda, även om det bara är korta stunder. Och när Svante blir större vill jag kanske kunna slippa ha ett barn hängande på mig?

Nån som har nåt bra råd? :help:
Av Jenny
Behåll den ett tag till alt. hitta en vagn som du kan ta på alla bussar. Jag klarade mig rätt länge men nu när jag har en syskonvagn tycker jag att det är värt pengarna för de där små stunderna när man kan andas utan båda barnen PÅ sig :D Nu använder jag iofs inte heller min så mkt just nu men när det har varit kallt har det varit SUPER att bädda ner båda i vagnen..
Av Aelia
Sälj den och köp en P&T, då behöver du inte fälla ner den på bussar och ändå har möjlighet att ha 2 barn i vagnen :wink:
Användarens profilbild
Av Måsen
Aelia skrev:Sälj den och köp en P&T, då behöver du inte fälla ner den på bussar och ändå har möjlighet att ha 2 barn i vagnen :wink:

:iagree:
Enda nackdelen är att du inte kan ha något barn vänt mot dig i den.
Användarens profilbild
Av zandrama
Måsen skrev:
Aelia skrev:Sälj den och köp en P&T, då behöver du inte fälla ner den på bussar och ändå har möjlighet att ha 2 barn i vagnen :wink:

:iagree:
Enda nackdelen är att du inte kan ha något barn vänt mot dig i den.
Precis, och därför blev det inte en sån. Ledsen, men jag vill inte ha små bebisar vända bort. Helst inte större heller, men där är jag mer flexibel. :wink:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Går det inte att hitta någon begagnad gammal sak som går in i alla bussar då? Så kan du spara den andra till "fin-körande"?! :wink:
Användarens profilbild
Av zandrama
lotusx skrev:
kajsa kavat skrev:Går det inte att hitta någon begagnad gammal sak som går in i alla bussar då? Så kan du spara den andra till "fin-körande"?! :wink:
Jag tycker att Brio Duette, 70 cm bred, verkar vara en jättebra vagn. Det finns en del sådana begagnade och en ny kostar 3800 kronor. Den är framåtvänd men tydligen kan man ganska enkelt vända på den genom att byta ut några nitar mot skruvar.
Går det att ha lillbebin liggande då?
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har aldrig haft, och aldrig saknat, en syskonvagn... 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?