Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Luna
Jag gick en sväng på stan.
Det är många som bär sina barn :hmm: ....
.....på ena armen :?
Med andra handen kör de en vagn :shock:

Det finns många barn som vill bli burna och vad bra att det finns sjalar och selar. :vågen:

Nästa SjalTräff i Borås kanske vi kan ha på Stora Torget, det var många i de krokarna som skulle behövt en sjal idag. :lol:
Användarens profilbild
Av amöba
Japp! Eller på Kungsgatan i Gbg. Jag gjorde samma reflektion när jag var på stan sist :D
Användarens profilbild
Av annemi
Luna skrev:Jag gick en sväng på stan.
Det är många som bär sina barn :hmm: ....
.....på ena armen :?
Med andra handen kör de en vagn :shock:

Det finns många barn som vill bli burna och vad bra att det finns sjalar och selar. :vågen:

Nästa SjalTräff i Borås kanske vi kan ha på Stora Torget, det var många i de krokarna som skulle behövt en sjal idag. :lol:
Ja eller så bärs dem av 2 personer i en bilbarnstol :?
Användarens profilbild
Av Annika80
Ja visst gör det. Träffade sonens dagisfröken idag i mataffärenoch hon bar sin minsta lilla 7 veckors kille i..... en BB sele. Hade Amy i vagnen så jag orkade/ville/vågade väl inte kommentera det.
Hoppas jag stöter på henne nästa gång när jag bär i sele/sjal istället, då ska det lovordas...
Av JoJsMamma
Just det där med bilbarnstol kan jag bara inte förstå mig på!! :hmm:

Jag gjorde det en enda gång, när Johanna var en månad, och trots att hon var så liten så var det det mest obekväma, gräsliga sättet jag nånsin transporterat henne (och jag har provat mååånga :wink: )

Kan inte förstå hur nån kan tycka att det är smidigt?
Användarens profilbild
Av amöba
Jag anföll en tjej :oops: som gick och stånkade med sin lille i bilbarnstol. Hennes ursäkt för att ta den var att hon skulle prova kläder. Annars hade hon en... BB-sele förstås....
Av JoJsMamma
Men då är det väl ändå bättre med nån typ av vagn..? Nu finns det ju vagnsunderreden som passar för bilbarnstolar. Jag fattar inte det där med at bära bilstolen alltså....
Av eamane
Bilbarnstolen är klumpig att bära men jag valde den framför packa upp vagnen ur bilen när jag skulle på efterkontroll. Jag hade ju sjalen med men hon kunde ju inte sitta i den när jag skulle upp och klättra i gynstolen :wink:
Användarens profilbild
Av Helma
Visst är det så. När jag var på barnmässan i Göteborg i helgen såg jag mångapar där ena föräldern bar barnet medan den andra puttade vagnen.

Stackars människor som inte kommit underfud med sjal. :wink:
Användarens profilbild
Av Stark
Helma skrev:Visst är det så. När jag var på barnmässan i Göteborg i helgen såg jag mångapar där ena föräldern bar barnet medan den andra puttade vagnen.
Men så gör ju vi... Fast jag "bär" ju i sjal/sele och maken puttar vagn :wink:
Användarens profilbild
Av Helene
eamane skrev:Bilbarnstolen är klumpig att bära men jag valde den framför packa upp vagnen ur bilen när jag skulle på efterkontroll. Jag hade ju sjalen med men hon kunde ju inte sitta i den när jag skulle upp och klättra i gynstolen :wink:
Det går alldeles utmärkt! Sigrid satt i Babybundlern när jag var på efterkontroll! Barnmorskan blev oerhört imponerad!
:wink:
Användarens profilbild
Av Alven
Helene skrev:
eamane skrev:Bilbarnstolen är klumpig att bära men jag valde den framför packa upp vagnen ur bilen när jag skulle på efterkontroll. Jag hade ju sjalen med men hon kunde ju inte sitta i den när jag skulle upp och klättra i gynstolen :wink:
Det går alldeles utmärkt! Sigrid satt i Babybundlern när jag var på efterkontroll! Barnmorskan blev oerhört imponerad!
Ida med! :D (Fast i hug a bub tror jag)
Av eamane
Alven skrev:
Helene skrev:
Ida med! :D (Fast i hug a bub tror jag)
Ok vad bra! Jag har ju oftast knuten på ryggen och ville inte gärna ligga på den heller... men får jag en längre sjal eller knyter på annat sätt kan jag ju prova... om jag nu ska dit igen!! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?