Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimani
Har under våren gått med Elin på babyrytmik en gång i veckan och alltid traskat dit i någon av våra sjalar. En mamma som jag fått någorlunda kontakt med sa redan första gången "att det där såg ju praktiskt ut", men sen inte undrat något mer.

Häromdagen mötte jag henne ute när Elin åkte i gåsen och då frågade hon om hon inte kunde få prova mina sjalar för hon funderade på att skaffa en eftersom hennes lilla tös bara ville bli buren och hon orkade inte bära med BB längre!

Så nu ska här sjalförevisas i veckan, tänkte att hon kan få låna en ett tag med för att testa i lugn och ro själv.
Vilken sjal av de jag har tror ni är lättast att lära sig med? Jag har en Hoppe 4,6, en easy 4,1 och en skrynklig gås.
Användarens profilbild
Av Toyya
Vad kul att hon är intresserad!

Spontant tror jag på din Hoppe. Lång och flexibel för olika knytningar.
Användarens profilbild
Av milimani
Toyya skrev:Vad kul att hon är intresserad!

Spontant tror jag på din Hoppe. Lång och flexibel för olika knytningar.
Hoppen är ju verkligen bra, frågan är om jag vill låna ut den :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Kul med en ny sjalare :D God ide att låna ut en sjal (förhoppningsvis får du tillbaka den snart när hon vill köpa sin egen).

Utifrån längden hade jag nog också sagt låna ut hoppen. Den har ju dessutom så underbar färg att bara den borde få din väninna att vilja träna knytningar :loving:
Användarens profilbild
Av milimani
Kanske lika bra att låna ut Hoppen så att jag och easyn kan lära känna varandra bättre. Kan liksom inte bestämma mig om jag gillar den eller inte.
Användarens profilbild
Av jag71
JAg tror också på hoppen! Så låna ut den och säg att hon har en vecka eller så på sig att prova sen får hon skaffa eget!!! :lol: :lol: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?