Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

och nu så gnager det i mig. Det var ju så att jag fick prova en Sino Hjortron. Åhh vad gott lillsnuttan sov i den och vad bra vi passade i den :loving: Och nu vill jag ha!!! Trodde faktiskt inte jag kunde känna så här för en "bit tyg"... men tydligen.

Suck... livet är hårt!

Ni är alltför bra på att "sälja" sjalar :lol: Det blev en Hjortron, och så här fin blev den.
Bild
Senast redigerad av Helma den tor apr 19, 2007 22:27, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Helma skrev:och nu så gnager det i mig. Det var ju så att jag fick prova en Sino Hjortron. Åhh vad gott lillsnuttan sov i den och vad bra vi passade i den :loving: Och nu vill jag ha!!! Trodde faktiskt inte jag kunde känna så här för en "bit tyg"... men tydligen.

Suck... livet är hårt!
ja ush det är det verkligen!! men jag tror vi är flera här som lider med dig :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Nu är det ju faktiskt så här att om man blir kär i en trikåsjal så MÅSTE man köpa den :this: , och det beror på att bärtiden för en trikåsjal är så pass kort att man har liksom inte tid att vela. :nono: Så mitt svar på ditt inlägg blir således att det enda rätta att göra nu är helt enkelt att köpa dig en Sino Hjortron! :tumup: :vågen:
Av anna m
Isanna skrev:Nu är det ju faktiskt så här att om man blir kär i en trikåsjal så MÅSTE man köpa den :this: , och det beror på att bärtiden för en trikåsjal är så pass kort att man har liksom inte tid att vela. :nono: Så mitt svar på ditt inlägg blir således att det enda rätta att göra nu är helt enkelt att köpa dig en Sino Hjortron! :tumup: :vågen:
Du är så klok Isanna att jag nästan blir rädd :shock:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Helma skrev:och nu så gnager det i mig. Det var ju så att jag fick prova en Sino Hjortron. Åhh vad gott lillsnuttan sov i den och vad bra vi passade i den :loving: Och nu vill jag ha!!! Trodde faktiskt inte jag kunde känna så här för en "bit tyg"... men tydligen.

Suck... livet är hårt!
Hjortron är himla fin så jag förstår helt klart att du föll för den färgen 8)
Användarens profilbild
Av jag71
Är man kär så är man... har du råd så köp! Suktade efter ett norrsken ett långt tag och det var så underbart när jag väl beställt och fått hem den.
Av MammaTess
Känns in längtan ordentligt och köp sedan en sån sjal.....lyssna till ditt inre...kalrt ni ska ha en sån sjal och mysa i...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?