Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
I-landsproblemen haglar här på Sjalbarn!! Jag har ett gigantiskt problem. Jag har ju alltid tyckt bäst om lååååånga sjalar men så började jag med ryggsäck för några veckor sedan och då är ju en 4,6 för lång... Men om jag ska ha en kortare (ca 4 m) vad ska jag då ha för sjal?

Vilken sjal fattas? Jag gillar inte ljusa blå färger...

Bild
Användarens profilbild
Av annalys
Det beror ju lite på vad du gillar för färger, men spontant tycker jag det saknas något somrigt, kanske i gult - jag älskar min Rio:
Bild
Amazonas Carry Sling finns ju också i någon gul/rödartad färg.

Eller också något i beige/vitt, Hoppediz Kairo eller Tunis om jag minns rätt.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag tycker att det fattas en didy ellips. Röd eller svart spelar nog ingen roll.

... och så vill jag veta vilken sjal det är som hänger längst till vänster. Den är underbar! (Jag frågade det i en annan tråd, men jag har glömt vilken... :oops: så jag har inte kunnat hitta ifall jag fått svar.)
Användarens profilbild
Av sacha42
Kaffemoster skrev:Jag tycker att det fattas en didy ellips. Röd eller svart spelar nog ingen roll.

... och så vill jag veta vilken sjal det är som hänger längst till vänster. Den är underbar! (Jag frågade det i en annan tråd, men jag har glömt vilken... :oops: så jag har inte kunnat hitta ifall jag fått svar.)
rebozo iris/regnbåge :D
Användarens profilbild
Av sacha42
en brun sjal tycker jag, fast du vil kanske ha nåt färggladare, sommrigare nu :D
Av anna m
sacha42 skrev:en brun sjal tycker jag, fast du vil kanske ha nåt färggladare, sommrigare nu :D
Men jag har ju costarican...
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
jag tycker att du ska ha någon mer gult eller orange, t.es easycare sol, eller öken!
Användarens profilbild
Av sacha42
anna m skrev:
sacha42 skrev:en brun sjal tycker jag, fast du vil kanske ha nåt färggladare, sommrigare nu :D
Men jag har ju costarican...
:lol: kollade snabbt på bilden och tyckte det va en svart sjal. Då håller jag med de andra, orange 8)
Av anna m
Kan jag få lite förslag på gula och orange sjalar? Rion såg klart intressant ut...
Användarens profilbild
Av sacha42
vill du ha en didy, hoppe eller easy då?
Av anna m
sacha42 skrev:vill du ha en didy, hoppe eller easy då?
Jag är ingen easy-älskare faktiskt. Hoppe är hittills den bästa sjalen tycker jag.
Användarens profilbild
Av sacha42
Hoppe DEhli, Nairobi, Santiago, Rio eller Madrid är ju oranga eller gula :D
Santiagon är jättefin :D [/img]
Användarens profilbild
Av Scharlott
anna m skrev:Kan jag få lite förslag på gula och orange sjalar?
Här kommer en bild på Amazonas Carry Sling i gulorange, nämligen Paradiso 8)
Bild
Användarens profilbild
Av thanisa
Färgmässigt håller jag med övriga svarandet, orange eller gult kanske lite rött i skulle vara en färgklick i din sjalgarderob. Den första jag tänkte på var en didymos katja. Martin och Olof utav didymos tycker jag ser lite bleka eller tråkiga ut på något sätt. Sen har ju sasha räknat upp många utav hoppedizarna i de färgerna. En gul didymos tina hade också varit en fin färgklick.

Av andra märken så har ju girasol endel. Här är det nummer 1
Bild
nr 2, 16 och 19 är också gula, orange eller röda.

Sen har vi storkarna, Albert och Vicky.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag tror på Stork Vicky eller Albert eller Hoppe Madrid. :app:

Vicky:
Bild

Albert:
Bild

Madrid:
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?