Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
Det har rasat in sjalar här dom sista veckorna och idag kom den sista (av dom jag hittills beställt alltså :wink: ).

En sino hjortron har hittat hit, en cuddly wrap i ljusgrönt, en hoppe amsterdam och så idag rebozo horisont :vågen:

(pinsamt nog har hoppen inte ens blivit uppvikt än :oops: , sinon är provad men ligger i påsen :oops: )

Tillägg: Glömde ju bärabarn svartpeppar...
Senast redigerad av Tyche den mån apr 02, 2007 16:30, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av annemi
Nämen :shock: Så många sjalar och inte EN ENDA BILD :shock: :shock:

Grattis till alla sjalar i alla fall :D
Av Tyche
annemi skrev:Nämen :shock: Så många sjalar och inte EN ENDA BILD :shock: :shock:

Jag vet :shock: *ser ut som en skamsen hund*
Fast det värsta är nog att vissa inte ens blivit uppvikta... får man behandla en sjal på det sättet??
Användarens profilbild
Av annemi
Malin&Isaac skrev:
annemi skrev:Nämen :shock: Så många sjalar och inte EN ENDA BILD :shock: :shock:

Fast det värsta är nog att vissa inte ens blivit uppvikta... får man behandla en sjal på det sättet??
Det är ju tveksamt faktiskt :wink: Men bara du tar hand om dem nu och visar oss MASSA BILDER så är det ok :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
bilder :app:
Användarens profilbild
Av Gerda
Malin&Isaac skrev:

ABSOLUT INTE!!! Så respektlöst! :shock: :shock: :shock:

PM:ar dig min adress så vill jag ha minst 2 hos mig bums till påsk!!!

:lol: :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
Vad kul med så mycket nytt och tjusigt! Klart att vi vill ha en bild på sköna samlingen!
Av Tyche
Klart jag måste visa bilder, får foto som den toka jag är på torsdag. (när sambon är hemma och kan hjälpa till!)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?