Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Tycker (den som jag hyr) är så mysig och gosig och bra i vårvädret. Men jag tycker att den håller emot lite för dåligt. Saga har blivit mycket bättre i sjalen, mycket lugnare, men ska man hjälpa storebror med sand i skorna, så trillar hon ju nästan ur. Jag går ofta och håller lite i henne när hon är vaken och vi bara promenerar också. På ryggen är det ju förstås mycket bättre, nu har jag införskaffat en solhatt, så nu ska jag se om jag vågar testa att bära på ryggen utomhus.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Men är det bara med Easycare som det blir så?? :hmm: Inte med någon annan sjal?!?
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Det är viktigt att man samlar allt överflödigt tyg över barnets rygg, och inte ute i dess knäveck (om nu detta var begripligt :roll: ). På din avatar ser det ut litegrann som om det kan vara problemet (men bilden är ju så liten så det kanske är en synvilla :wink: ).

Mycket tyg över barnets rygg ger en helt annan stabilitet i knytningen (framförallt när barnet rör på sig, eller man själv lutar sig framåt om barnet sitter på magen).
Användarens profilbild
Av korell
Jag kan tänka mig att du känner som du gör pga att easys ofta blir väldigt lena och smidiga efter att ha använts lite. Faktiskt mer än jaquardvävda eller andra märkens vanligt diagonalvävda; det tycker iaf jag.
Att du upplever det som en osäkerhetsfaktor tror jag dock mer beror på att du behöver justera ngt i knytningen. Jag säger INTE att du inte kan knyta! :wink: , du behöver nog bara ngn ny infallsvinkel så kommer det lösa sig :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag måste nog instämma, tycker att easyn är lite väl stretchig. men det är en smaksak verkar det som :D
Användarens profilbild
Av Helena
EmilsMamma skrev:Det är viktigt att man samlar allt överflödigt tyg över barnets rygg, och inte ute i dess knäveck (om nu detta var begripligt :roll: ). På din avatar ser det ut litegrann som om det kan vara problemet (men bilden är ju så liten så det kanske är en synvilla :wink: ).

Mycket tyg över barnets rygg ger en helt annan stabilitet i knytningen (framförallt när barnet rör på sig, eller man själv lutar sig framåt om barnet sitter på magen).
Ja, men om barnet inte sitter still, då glider ju tyget bort ändå tycker jag. Jag går ständigt och drar upp tyget över hennes rygg, men likväl vrider hon sig ju ur tyget. Jag försöker knyta hårt och jag upplever inte alls denna osäkerhetsfaktor med gamla Didy Lena som är lite tjockare och stummare. Men det går inte knyta hur hårt som helst när Saga rör sig för mycket. Jag testade idag att böja mig lite framåt med Saga i Didy Lena när jag tvättade i tvättstugan och det kändes mycket behagligare. Jag håller gärna en hand på barnet ändå, men jag tycker att med Easyn vimsar hon omkring mycket mer. Fast jag gillar den när hon somnar, då är det så lätt att stoppa in huvudet, för den är så stretchig.
Användarens profilbild
Av Linnea
diddeldi skrev:jag måste nog instämma, tycker att easyn är lite väl stretchig. men det är en smaksak verkar det som :D
:iagree:

vi kanske kan bilda en liten "inte-easy-frälst-klubb" i minoritet 8)
Av anna/my
skönt, då slipper jag köpa en easy :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?