Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Linnea
Lova har nu blivit så tung att en heldag på stan är en dålig ide :(

hon åker gärna sjal och jag bär gärna, men efter att ha sprungit kors och tvärs över halva södermalm så var mina ben riktigt ömma och mitt humör nära botten, ändå gick Lova själv ibland och vi stressade inte, och så hade vi vår superstadiga Bissa-sydda Marimekko MT :loving:

det känns sorgligt, kanske lite extra eftersom det inte är nytt sjalbarn planerat på länge än, inga vackra sjalar att längta efter och klappa på, och inte den härliga känslan av mjuk barnkropp som följer en vart man går hela dagen :heart: inte känslan av styrka i mina mamma-ben...
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Ush vad sorgligt det låter!! *tröstkram*
Användarens profilbild
Av Måsen
Ja, det låter så sorgligt!
Jag bävar själv för den dagen. :(
Användarens profilbild
Av Shasista
Det är då man skaffar en till.. 8) Nej men skämt åsido, det är hemskt när man inser att den dagen har kommit. Jag bär aldrig T längre och har inte gjort på ett tag. :( Men jag ser till att svägerskan har bärdon att bära med och hjälper gladeligen till att knyta!

Sen kommer det ju ett sprillans nytt sjalbarn i Augusti så dåååååå får jag bära igen. Längtar nästan så att det gör ont. :lol:
Användarens profilbild
Av naggie
:cry: Stackars kära Linnea. Jag är så rädd för den dagen och förstår att du är ledsen.
Puss&kram
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Usch vad tråkigt :( *kram*

Jag känner redan att det inte blir så mycket buret här hemma, dels pga Thea som ska upp-ner-upp hela tiden och pga min klena rygg som inte riktigt orkar vara gravid och bära samtidigt :roll:
Fast jag har ju som tur är ny sjalbebis att glädja mig åt :wink:
Av Elisa
Sorgligt. :( Och likadant här, har varit länge.
Å andra sidan är det ju en väldig lycka att ha barn som KAN gå. :D
Det är bara det att man alltid skulle ha en ny liten bäbis att bära på.
Användarens profilbild
Av Linnea
Katharina skrev: ... men jag ser på sjalarna som mysredskap nu. Vi gosar in oss ibland på kvällarn i en sjal och tuttar
Ja det är så mysigt, jag har ofta Lova in en ringis när jag lagar mat och hon är trött så riktigt slut är det ju inte :)

sen är det ju så härligt att se henne springa och skutta fram längs vägen, snabbare än jag går :loving:
Användarens profilbild
Av Linnea
helt ot i min egen tråd...

är ordet bär-epok i rubriken fel på nåt vis, särskrivning eller så, jag stör mig hela tiden på det :roll:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Linnea skrev:helt ot i min egen tråd...

är ordet bär-epok i rubriken fel på nåt vis, särskrivning eller så, jag stör mig hela tiden på det :roll:
:lol: :lol:

Är det inte bara en synvilla då? Eftersom "r" slutar upptill så att säga :roll:
Gissar på det jag :wink:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Det var länge sen jag kunde bära min stora Sannis i sjal, särskilt en hel dag. Jag känner mig inte ledsen över det, faktiskt. Jag är glad att hon är så glad och skuttig, att hon älskar att gå själv, balansera på trottoarkanterna och springa fort i förväg om hon vill titta närmare på en hund eller en tant.

Hon åker vagn ibland och pekar och bubblar och skrattar, gråter inte förtvivlat som i början av sitt lilla liv.

Bär-epoken är över, men det här är så mycket roligare :heart:

och så jobbar vi ju på en lillebror :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?