Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Anso skrev:Käre mannen tog över bebben och jag övergick till att vila, dvs städa i köket.......
Skönt att det finns fler än jag som går igång på att stänga dörren till köket och ta sig an disk och matlagning. Allt för att faktiskt komma ifrån barnen en stund. Får man säga så? Jo det får man bestämmer jag. Jag älskar mina pojkar djupt men efter ett antal timmar tillsammans behöver man lite längta-efter-varandra-tid...
svas skrev:
Anso skrev:Käre mannen tog över bebben och jag övergick till att vila, dvs städa i köket.......
Skönt att det finns fler än jag som går igång på att stänga dörren till köket och ta sig an disk och matlagning. Allt för att faktiskt komma ifrån barnen en stund. Får man säga så? Jo det får man bestämmer jag. Jag älskar mina pojkar djupt men efter ett antal timmar tillsammans behöver man lite längta-efter-varandra-tid...
:iagree:
Jag städar också köket eller går ut med hundarna för att få komma bort lite.
Men ibland önskar jag att jag bara kunde gå och lägga mig på sängen och läsa, men det har jag inte ro till riktigt. :(
Användarens profilbild
Av Anso
kajsa kavat skrev:
Anso skrev:
kajsa kavat skrev::vågen: :heart: :vågen:

(den där tårtan låter riktigt smaskig förövrigt... :mums: )
Den var gruvligt god!!!!!
Har inte ätit något så gott sedan jag bodde i Stockholm och kunde smita förbi konditori Vetekatten på väg hem ifrån jobbet.......*hemlängtan*
Du kan inte skicka hit en bit eller så?!?! :roll: :lol:
Nix, jag tog sista biten till frukost! :D Kan tänka å dig till nästa tillfälle kanske.
Av eamane
ah en sån duktig karl :) min vägrar fortfarande ens att prova trikåsjalarna jag har fixat :roll:
Användarens profilbild
Av Siania
Är grymt impad. :tumsup: Kan inte din man hålla kurs för min? Han behöver verkligen tränas när det gäller sånt....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?