Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja jag är verkligen ett blåbär när det gäller barnbärning :-). Iallafall så har det nu införskaffats en Ergo-sele till dottern som är 8 mån och ca 9 kg tung. I morse gick premiärfärden ner till affären för att köpa frukost till trötta pappsen som fortfarande låg o sov. Allt gick toppen, lyckades efter några missöden att få upp I på ryggen, hon skrattade när vi gick förbi spegeln i hallen och såg väldigt nöjd ut. När vi kom hem var hon ovanligt tyst, orolig gick jag förbi spegeln igen och tror ni inte att hon hade somnat :zzz: lilla sötnosen! Jag kunde t.o.m lägga henne på golvet sovandes i selen :tumsup: :app:

Bild

Men jag tror att jag har gjort nåt fel vid "monteringen" eller så är jag bara fruktansvärt otränad för nu en timme efter promenaden så ömmar axlar o nacke en hel del. Det kändes bra under hela tiden selen satt på dock. Jag är lång o tunn så axelbanden fick jag dra ända in, kanske har det något med det hela att göra? Ska jag kanske försöka få selen längre ner/upp?
Ja som ni märker så behöver jag er hjälp, vill så gärna kunna fortsätta bära henne i selen som hon uppenbarligen gillar massor.
hälsningar Jenny o I
Användarens profilbild
Av Gullan
Grattis till en lyckad förstatur!
Nja, det är nog så att bärningen på ryggen visat dig på muskler du inte visste att du hade ;) det går över efter några gånger :D
Jag måste också ha banden dragna längst in.
Du kan ju ta en bild när du bär, så går det lättare att se om du behöver göra nån justering!
Användarens profilbild
Av bubblis
Aj då, då är det kanske som jag befarade att det bara är jag som är "försoffad" :wink: . Pillade o grejade lite med selen på när vi var ute och det kändes bäst när midjebältet satt ganska högt, typ på jeanslinningen. Blir kanske till att styrketräna nu då :lol:

Vi hade tänk ta oss en skogstur med sele idag, får väl kränga på den på mannen och se vad han säger 8)
Ska försöka ta en bild "in action" då.

Tack för era svar, tänkte nog att här skulle finnas nån som kunde hjälpa :vågen:

Edit: Här kommer skogsbilderna på oss. Ignorera gärna min underbara hållning på andra bilden :lol:
Bild

Jag tittar på fåglar, eller försöker undvika kameran eller nåt :floet2:
Bild
Jenny med I
Användarens profilbild
Av sacha42
vad härliga bilder :D
Användarens profilbild
Av Helma
Vilka härliga bilder, speciellt på lillsnuttan när hon somnat.
Användarens profilbild
Av bubblis
Tack för kommentarerna! :oops: :D

Kom på en fråga till nu när både jag och mannen har burit, vad sjutton ska man ta på sig under selen? Vi blev båda supervarma efter en stund och då hade vi ändå bara t-tröja och lite tjockare tröja över (ja varsin då förstås :wink: )
/Jenny med I
Användarens profilbild
Av Gullan
Åh, så fint ni såg ut att ha det! Jättemysigt :D Det ser ut som om selen sitter bra, så det är nog bara att vänja musklerna vid den nya bärningen - kanske laga mat med I på ryggen? Korta stunder ofta, brukar göra susen!
Ja, kläderna ja... Här uppe där vi fortfarande har snö har jag T-shirt med fodrad fleece. Kanske ni klarar er med bara en tjockare långärmad? Man blir ju varm av att bära, och dessutom så delar ju den som bär och bebisen på värme oxå :)
Användarens profilbild
Av bubblis
Gullan skrev:Åh, så fint ni såg ut att ha det! Jättemysigt :D Det ser ut som om selen sitter bra, så det är nog bara att vänja musklerna vid den nya bärningen - kanske laga mat med I på ryggen? Korta stunder ofta, brukar göra susen!

Haha, den har redan varit ute tre gånger idag, lilla I somnade alla gångerna. Snacka om att man blev biten direkt, elak bärbacill minsann :D

Jenny med I
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?