Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bellisbella
Sjalen - MOby Wrap - är som sagt flitigt använd här hemma hos oss, och inte bara hemma... Jag hade sett framför mig hur jag gick på stan med vår fina vagn, har inte sett någon annan sådan vagn här i stan. men nej då! det är ju så mycket enklare att ta lillen i sjalen när jag far till stan. Många blickar drar jag till mig iallfall, brukar inte gilla sånt, men det känns ok, för alla kommentarer jag fått är så positiva. Igår tittade en gammal tant på mig och utbrast - men oh, så mysigt!
Svärmor blev också imponerad av sjalen och tyckte att jag borde göra reklam för den på Internet, men jag svarade att nog görs det "reklam" för sjalar på nätet nog, det var ju där (här o andra ställen) jag fick upp ögonen för sjalar och blev så nyfiken att jag provade - tack och lov! :heart:
Men med dom kommentarer jag har fått när jag bär i sjalen så är det nog med reklam, får trycka upp infolappar o stoppa i näven på alla, hihi :D Appropå det var det verkligen skönt att ha sjalen sist, skulle in på Lindex o kika på babykläder. Gången var alldeles igenproppad av barnvagnar - tomma - eftersom alla bebisar bars i famnen. Syrran som var med sa att hon hade lust att gå fram till dom och säga åt dom att skaffa sig en bärsjal! (och sluta klä på barnen så mycket kläder...)
Av surftrollet
Vad kul att du trivs så bra! Håller med om att det ofta är mycket smidigare med sjal - speciellt i affärer så länge man inte ska prova kläder själv, då. Men då kör jag å andra sidan helst med maken med, eller utan barn. ;)
Användarens profilbild
Av Siena
Åh så mysigt det låter! Jag vill också bära på en liten månadsgammal bebis! :heart:
Användarens profilbild
Av sanna73
Håller med om att sjalen i många lägen är mycket smidigare :tumup:
Mysigt är det ju också :loving:

Komentarerna jag fått har också oftast varit possitiva. Det mest negativa är väl från de som tycker 5m tyg verkar otroligt krångligt. Spelar ingen roll om jag visar eller säger att det inte är det, de undrar ändå varför jag inte valt baby björn istället :roll:
Användarens profilbild
Av jag71
Visst är det smidigt. Jag tackar min lyckliga stjärna för att jag sprang på Lin så jag hittade hit (eller ska jag skrika rätt ut oc§h säga fy Lin det kostar pengar och skapar ett habegär!? :hmm: :lol: :lol: )
Användarens profilbild
Av anna_eh
Håller med om att det är så smidigt så, särskilt när man är i stan, man kan ju liksom gå i alla affärer man inte kommer in i annars. O när vi ska åka buss, ofta är det jättetrångt på bussarna med massa barnvagnar, ibland får man vänta på nästa buss för att det redan är fullt med vagnar. Då är det VÄLDIGT smidigt o bara trava på med ungen på mage el rygg!
Har också fått mest positiva kommentarer o leenden.
Användarens profilbild
Av Helen
jag71 skrev:Visst är det smidigt. Jag tackar min lyckliga stjärna för att jag sprang på Lin så jag hittade hit (eller ska jag skrika rätt ut oc§h säga fy Lin det kostar pengar och skapar ett habegär!? :hmm: :lol: :lol: )
Jag som inte kunde förstå att man ville ha mer än en sjal!Vad skulle man med det till? :roll: och se var jag är nu! :lol:

2 julskyltningar utan barnvagn har vi haft. Bara det säger allt. Så mycket mer praktiskt och vi kom med bussen hem trots att den var knökfull! FÖr att inte tala om de sista semestrarna.. Några sjalar och sedan in med resten i bilen. Ingen bamsevagn som tar upp hela bagaget.

Bellisbella: Säg bara till om du vill ha reklam, jag skickar gärna en pdf eller lappar att sätta upp. :wink:
Användarens profilbild
Av bellisbella
HÅhå, jaja! Var duktig igår och gick till stan, med omväg förbi BVC först, så det blev drygt en mil. men oj vad jag saknade sjalen när jag var på stan. dörrar, hissar, bängla hit o dit, pust var ju jobbigare än att gå till stan ju! :twisted:
Värst av allt var det ju när jag skulle ta bussen hem, tror ni jag fick någon hjälp med vagnen på och av? icke, bara dummstirrande medpassagerare! ALDRIG MER! när jag skulle kliva av stängde busschauffören dörren på mig flera gånger för att stressa på, IDIOT :evil: hade ju möjligen varit smartare att hjälpa till.... :shock:

Näpp, kan bara konstatera:
för en stadstur är sjalen bäst,
och...
ta bussen är för det mesta pest...
:D
Användarens profilbild
Av bellisbella
:D Låter ju smidigt för semesterpackningen, Helen, att inte ha en stor vagn som tar upp allt utrymme!
Vi har en 7-sitsig bil, och vi hade tänkt ta bort sätet som "är över" för att smidigt rymma vagnen, säger bara så här:
alla säten är fortfarande på plats i bilen.... :shock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?