- tis mar 27, 2007 15:50
Sjalen - MOby Wrap - är som sagt flitigt använd här hemma hos oss, och inte bara hemma... Jag hade sett framför mig hur jag gick på stan med vår fina vagn, har inte sett någon annan sådan vagn här i stan. men nej då! det är ju så mycket enklare att ta lillen i sjalen när jag far till stan. Många blickar drar jag till mig iallfall, brukar inte gilla sånt, men det känns ok, för alla kommentarer jag fått är så positiva. Igår tittade en gammal tant på mig och utbrast - men oh, så mysigt!
Svärmor blev också imponerad av sjalen och tyckte att jag borde göra reklam för den på Internet, men jag svarade att nog görs det "reklam" för sjalar på nätet nog, det var ju där (här o andra ställen) jag fick upp ögonen för sjalar och blev så nyfiken att jag provade - tack och lov!
Men med dom kommentarer jag har fått när jag bär i sjalen så är det nog med reklam, får trycka upp infolappar o stoppa i näven på alla, hihi
Appropå det var det verkligen skönt att ha sjalen sist, skulle in på Lindex o kika på babykläder. Gången var alldeles igenproppad av barnvagnar - tomma - eftersom alla bebisar bars i famnen. Syrran som var med sa att hon hade lust att gå fram till dom och säga åt dom att skaffa sig en bärsjal! (och sluta klä på barnen så mycket kläder...)
Svärmor blev också imponerad av sjalen och tyckte att jag borde göra reklam för den på Internet, men jag svarade att nog görs det "reklam" för sjalar på nätet nog, det var ju där (här o andra ställen) jag fick upp ögonen för sjalar och blev så nyfiken att jag provade - tack och lov!

Men med dom kommentarer jag har fått när jag bär i sjalen så är det nog med reklam, får trycka upp infolappar o stoppa i näven på alla, hihi