Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Lumlum skrev:
MammaTillFelicia skrev:Jag har oxå den sjalen, jättefin! Men jag tror inte jag ska ha ringsjal. Är den första jag testar men får inte alls till den, gör bara ont..

Någon som vill köpa? den är alltså bara testad en gång..
Vad vill du sälja den för? *lite intresserad* :)

250kr?
Användarens profilbild
Av Lumlum
MammaTillFelicia skrev:
Lumlum skrev:
MammaTillFelicia skrev:Jag har oxå den sjalen, jättefin! Men jag tror inte jag ska ha ringsjal. Är den första jag testar men får inte alls till den, gör bara ont..

250kr?
Är det inkl. frakt? För i så fall är jag intresserad. :) Har ju köpt lite väl mycket sjalar på sistone... :oops:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Lumlum skrev:
MammaTillFelicia skrev:
Lumlum skrev:

250kr?
Är det inkl. frakt? För i så fall är jag intresserad. :) Har ju köpt lite väl mycket sjalar på sistone... :oops:
Hade tänkt exkl frakt (glömde skriva det!) men den väger ju inte så mycket, kan tänka mig att frakten går på typ 33kr..
Användarens profilbild
Av Lumlum
Får nog avstå - maken och budgeten är inte på något sätt övertygade om att vi behöver en sjal till... :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Lumlum skrev:Får nog avstå - maken och budgeten är inte på något sätt övertygade om att vi behöver en sjal till... :roll: :wink:
haha ja det brukar nog vara så! ska lägga ut den under säljes så vi får se om någon annan vill ha den!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?