Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hellene
Ehum... Jag kanske framstår som en aningen blåst nu, men hur förhindrar man att bli hårlös när man bär en klåfingrig bebis på ryggen :lol: ? Jag brukar bära i Ergon och sonen drar och sliter i håret tills jag tvingas dra ihop mitt långa hår till en knut, sätta ett hårband över och komplettera med en mössa. Jag misstänker att jag INTE kommer att vilja bära mössan nu när det börjar bli varmare.

Så; ni erfarna, långhåriga sjalbärare; hur göra :wink: ?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Kan hjälpa med en länk till sjalknytningar för håret.
http://www.tznius.com/cgi-bin/tying.pl

Förresten, en tunn "buff" kan man sno om huvvet med.
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag tror det allra enklaste är att raka av sig håret. Knyter jag en sjal runt håret drar hon bara i den istället, så jag har inget bra svar.
Användarens profilbild
Av Gullan
Mary_Cherry skrev:Jag tror det allra enklaste är att raka av sig håret. Knyter jag en sjal runt håret drar hon bara i den istället, så jag har inget bra svar.
Tackar för tipset... men, nej... tror att hon får ha vintervantarna hela sommaren istället ;)
Användarens profilbild
Av jag71
Knyt med sjal och knyt in händerna på dina axlar. :lol: :lol: Så gjorde ajg med skrutt förr. :lol:
Användarens profilbild
Av diddeldi
du kan testa att ha ett roligt halsband som du hänger bak, är det tillräckligt intressant så kanske håret klarar sig :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?