Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av dsjohanna
Hej! Jag kommer att få mitt första barn i juni, och jag har läst mycket om att bära i sjal och det låter så mysigt.

Jag har kommit så långt att jag har bestämnt mig för en Trikå-/elastisk långsjal. Men det är ju så många märken att välja bland! Och när jag läser bland sjalrecensionerna låter alla så bra.

Jag har hört att det ska bli en varm sommar så en sval sjal är nog bra. Jag är ganska kort men min sambo är ganska lång och jag vill att den ska passa båda.
Användarens profilbild
Av sanna73
För ett sommarbarn skulle jag nog föreslå en Looma sino. Tror nog det är den svalaste trikåsjalen och den är så lång att den kommer funka både för dig och din sambo, du kommer bara få lite längre svans när du knyter, eller ev ett extra varv runt magen :lol:.

Grattis till nya bebben :babysits: och lycka till med sjalandet :D
Användarens profilbild
Av asa
Vill du ha en sval sjal skulle jag inte köpa en tricotslen alla fall. Jag har en sån och jag tycker att den är superbra förutom just att den blir så himla varm, speciellt till en nyfödd som sitter helt omsluten. Även nu när jag har haft den i vinter tycker jag att den har varit lite väl varm. Tänkte att det kunde vara bra med ett tips på vad inte köpa också:)
Användarens profilbild
Av dsjohanna
Ja jätte bra med tips på vad jag inte ska köpa med. Looma sino låter bra.. den är ganska dyr men då kanske man får bra kvalité med. Gillar färgen skogssäv och den går nog sambon med på att ha med :D

Hoppas bebisen tycker om att vara i en sjal, den är väldigt livlig i magen men det kanske inte betyder nått när det gäller sjalgillandet.
Användarens profilbild
Av boosten
dsjohanna skrev:Ja jätte bra med tips på vad jag inte ska köpa med. Looma sino låter bra.. den är ganska dyr men då kanske man får bra kvalité med. Gillar färgen skogssäv och den går nog sambon med på att ha med :D

Hoppas bebisen tycker om att vara i en sjal, den är väldigt livlig i magen men det kanske inte betyder nått när det gäller sjalgillandet.
Jepp, superbra kvalitet! :D Och min unge är en sån som aldrig är stilla annars, men i sjal eller sele (i rörelse då förstås) går det jättebra.
Användarens profilbild
Av anna_eh
Jag bar lillen i tricot-slen o har ej testat ngn annan elastisk innan jag gick över till vävd, men kan hålla med om att den kan bli väldigt varm, särskilt inomhus.

Lycka till med sjalbärandet! Leta gärna begagnat!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?