Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Jennelii skrev:Jag använder ju bara ergon och mina underbara gåsar så jag booooorde ju egentligen sälja av lite. Den där svarta mobyn jag absolut aldrig använder tex, eller min montreal som är så himla snygg..fast jag har ju köpt en till eftersom jag saknade den första jag sålde så det går ju inte, eller min wellen silver, fast den använder jag iof till en snabb ryggsäck när jag är hemma o han vill mysa lite, eller min andra hoppiz som inte har nåt namn men den är så himla mjuk o mysig o lång o bred o...nä det går inte heller...men kanske min apsnygga rebozo?? Nä..den kan få ligga som filt i soffan för den är verkligen snygg...bära barnsjalen då? Njä men kanske, ibland..nån gång... Och ev så kanske, förhoppningsvis med lite tur har jag en ny på ingång om ett par veckor... Att det ska vara så svårt att göra sig av med dom :roll:
:rofl: låter jobbigt!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Tyras å Knuts mamma skrev:Våra sjalar har flyttat till en låda :hide: och det var länge sen någon kom upp ur den :(, jag borde sälja men kan inte :cry:
Mm...mina bor oxå i en låda, utom gåsarna som ligger som 2 stora knutar i sovrummet eller hallen..men man kaaaan ju behöva...
Användarens profilbild
Av mexanemma
Mina långsjalar skulle nog också ha legat i en låda om inte min svägerska fått barn precis när jag gick och funderade på vad jag skulle göra med dem... Hon ville låna precis alla jag har så det gick smidigt och t o m hennes man använder bärsjal ibland. Nu hoppas jag bli gravid snart och därigenom få barn lagom till de inte använder dem mer :roll: men så är jag också säker på att det blir fler intressanta sjalinköp för nästa eventuella bebis...

Har ni ingen som kan låna dem eller är ni emot att låna ut dem?

/Emma i Mexiko som till 2-åriga Martha mest använder ERGO NG och ibland ringsjal.
Av Aelia
Haham du är roligt, sälj en sen kan du känna dig nöjd :lol:
Användarens profilbild
Av Crappy
Jag har inte ett dugg svårt att göra mig av med saker därför tycker jag absolut att du skall göra dig av med sådant som ligger och skräpar. Om jag inte anväder sjalen eller någon av mina vänner kan låna den får den gå vidare. Visst är det brutalt men jag vill inte vara någon hamster-människa dvs samlare som fyller garderober, förråd etc med nostalgiska prylar ;-)

Lev i nuet!
Användarens profilbild
Av nickie
Mary_Cherry skrev:
Jennelii skrev:
Isanna skrev:Om tio år så har du ju säkert barnbarn och då kan de vara bra att finna! :lol:
Ja exakt! Amanda är iaf 16 år..hon gillar iof inte barn :roll:
Du, jag gillade inte heller barn när jag var 16, inte när jag var 26 heller, men sen vände det snabbt. :wink:
Låter som jag då... :)

Mina sjalar har inte ens en låda, de ligger hopknölade på hyllan under blombordet. Men inte ens fastän jag e luspank kan jag motivera mig att sälja nån av dem! Min Tricot Slen är ju Rebeckas bebissjal, den måste ju sparas till henne. Och Kamarisen är ju så vacker. Sidensjalarna fick jag ju i present, o jag kan ju inte sälja nåt jag fått i gåva. Linnesjalen är den som är bäst att bära i, så ska jag ha kvar nån så är det den! Ringsjalen används ju mellan varven. Min paprika (BB slen) kan jag inte riktigt motivera varför jag ska ha kvar, men jag vill inte sälja den heller. MTn är för närvarande utlånad, så den är svårsåld. Och trots allt är det ju i min ABC-sele jag bär när jag bär. Fast när lillan va sjuk nu senast kom faktiskt EasyHug:en till användning. Hmm, har jag nån mer... Tror inte det. Men ingen jag kan sälja iallafall!
Användarens profilbild
Av April
:lol: :lol: :lol: Ja, det är inte lätt ;-) Min byrålåda går dock inte att stänga och då ligger ändå inte selarna i den :-D (så ibland måste jag göra rum för nya mästerverk 8) )

Kram
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
Jag kan tänka mig att ta emot alla era sjalar som bara ligger och samlar damm. Som en vänlig och medmänsklig gest menar jag! Inte alls för egen vinnings skull :roll:
Användarens profilbild
Av jag71
JeanneDArc skrev:Jag kan tänka mig att ta emot alla era sjalar som bara ligger och samlar damm. Som en vänlig och medmänsklig gest menar jag! Inte alls för egen vinnings skull :roll:
Nu skrattar jag så jag gråtter fast iden är bra! Jag kan gärna ta emot några dammsamladne sjalar jag också! :lol: :lol: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?