Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Vad skulle ni betala för en begagnad patapum av gamla modellen?
Jag står i valet och kvalet om jag ska köpa begagnad eller nytt. Och jag har ingen aning om vad som är ett rimligt pris.

Hur tänka med gamla och nya modellen? Är det så stor skillnad så att det är värt att köpa nytt istället? :roll:
Användarens profilbild
Av Plinga
Vet inte vad jag skulle betala, men hänger på här, eftersom jag tänkt sälja min...

Jag vet inte om det är så mycket nya saker på den nya modellen, men en sak som jag gillar, den går att vika ihop och knäppas fast när man inte bär barnet i, och har selen runt magen. Sedan kan man oxå ha huvudstödet ihoprullat. Jag köpte precis en toddler, och där var det lite nya små finesser på remmarna, små gummiband att rulla ihop och fästa överbliven rem med.

Jag har funderat på försöka sälja den för 400 som minst. men jag vet inte... :roll:
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Har du en ny eller gammal modell?
Användarens profilbild
Av Plinga
3-barns mor skrev:Har du en ny eller gammal modell?
Det är en gammal, men jag köpte den i mars förra året. Den nya heter ju 2.20
Användarens profilbild
Av Isanna
400:- inklusive frakt har jag köpt och sålt en begagnad Patapum för. Inte den allra nyaste men den som var före den som kom nyligen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?