Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Linda2
Suskiv skrev:Jag bär 6 veckors Vidar upprätt i både trikå och vävd sjal. Han sitter innanför jackan. Har har haft overall på sig en gång hitills och det var när han skulle hem från BB.
Det låter intressant, måste prova genast! Har en elastisk lång sjal som han inte gillar att ligga halvvagga i. Det ska vara okej för rygg och nacke då att sitta upprätt i sjal för en så liten? Nicke är 7 veckor gammal.

Linda, Mamma till Tuva 040403 och Nicke 070121
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Vi använde aldrig vagn till Albert när han var liten. Jag bar honom innanför min jacka. I bilstolen hade vi en sån där åkpåse från www.babyboden.nu och jag upplevde aldrig att han var kall i den. Var det riktigt kallt hade vi en extra filt i.

Ska man bära utanpå jackan tycker jag att en sele eller Mei Tai är bäst. Jag tycker det blir för knöligt med sjalen. Mei Tai är kanske att rekommendera till en sån liten.
Användarens profilbild
Av April
Jag bar Ines upprätt i sjalen från det att hon var 1 dag gammal... Vissa bebisar (och mammor ;-)) tycker att det är bäst att sitta upprätt (jag tyckte det var lite knöligt med vagga :roll: :wink: ).

Testa att bära honom upprätt! Tänk på att sprida tyget från knäveck till knäveck (se under knytinstruktioner).

Jag har burit Ines innanför jackan. Jag har dock även haft ett bärskydd. Rekommenderar jag varmt!

Kram

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?