Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
I veckan nån dag när vi var inne i city (i Sthlm) så satt vi inne på Indiska o väntade på Amanda, utanför stod det en tjej och höll på att sätta på sig en ergo på magen och hon som skulle hjälpa till att knäppa knäppte bara trots att spännet åkt ner från det vadderade på axelbandet, det såg inte så skönt ut och till slut sprang jag ut för att säga att hon skulle dra upp spännet lite, dom såg ut som frågetecken till slut sa dom "can you speak english?" och det gör jag ju inte :oops: så jag drog leendes upp spännet lite försiktigt. Hon såg glad ut iaf så jag hoppas att hon inte tog illa upp...

Men det är fasligt så lite sjalar man ser...en blå trikåsjal på ikea, den ergon och en annan svart ergo på magen som kom ut från Kulturhuset i torsdags (?).
Användarens profilbild
Av Asereht
Det är inte lätt att hålla fingrarna i styr när man ser att de gör fel (eller att det kan lösas på ett bättre sätt). Har hänt mig några ggr att jag varit tvungen att bita mig i tungan för att inte gå fram och möblera om suffletten på ett par Emmaljungor där de inte fattat att hälften av tyget sitter med dragkedja innee i suffletten osv (fast de kanske ville ha en halv sufflett vad vet jag). ;)

Men jag är säker på att de blev glada för hjälpen, det måste ju underlätta att det blir bekvämare och sån hjälp tackar man ju inte nej till.

Konstigt snog så ser jag sjalar nästan vart jag än är numer. Förra helgen såg jag faktiskt en trikåsjal komma gående (ja med mammaoch liten liten bebi) på shoppinggatan här hemma. En mam Eco (tror jag de heter). Blev lite paff för någon sjal på stan här hemma har jag inte sett för bara ERGO. Är jag i sthlm så brukar man alltid spana någon men det är mest trikåsjalar man ser har jag märkt.
Användarens profilbild
Av sanna73
Klart de måste blivit glada när du gjorde något som gjorde bärandet mer bekvämt.
Och samtidigt gjorde du god reklam för oss svenskar som ett glatt och hjälpsamt folk :tumsup:
Användarens profilbild
Av jag71
Klart dem blev glada! Kunde väl inte bli annat när dem får bra hjälp som underlättar. Det är ju faktist en del frågor här om hur manfixar ergon på bästa enklaste sättet. Snyggt jobbat!
Av Aelia
Snyggt jobbat :wink:

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?