- fre mar 02, 2007 22:33
Någon med erfarenhet? Maken har ratat de flesta sjalar framför ERGO och vill bära lillbebis i den direkt efter kläckning... Vad tror ni?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
jag71 skrev:Har för mig att någon skrivit att man kan ta en filt i stället. Kolla in deras hemsida och videosnuttarna där om hur man använder den så kasnke det löser sig. Sen var det väl April som sydde in sin ergo så den gick att använda till minisar.Jag kan mycket väl tänka mig att det funkar minst lika bra med en filt... hade inte kollat så noga på hur den såg ut innan jag fick hem den
Bina skrev:Ach so! Jag trodde också man satte fast den på nåt sätt men gör man inte det så har ni ju så rätt så rätt!jag71 skrev:Har för mig att någon skrivit att man kan ta en filt i stället. Kolla in deras hemsida och videosnuttarna där om hur man använder den så kasnke det löser sig. Sen var det väl April som sydde in sin ergo så den gick att använda till minisar.Jag kan mycket väl tänka mig att det funkar minst lika bra med en filt... hade inte kollat så noga på hur den såg ut innan jag fick hem dentänkte kanske att man satte fast den på nåt sätt i Ergon vilket man alltså inte gör utan det är som en helt lös del...
Får du tag i en begagnad kan den ju kanske vara värd sitt pris men annars rekommenderar jag precis som jag71 likaväl en filt.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?