Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tinker
Isanna skrev:Om vi väntar riktigt snällt så kanske Julia kommer på marknaden igen, eller så gör vi en protestlista! :lol:
Jag tror på det sistnämnda! :lol:
Av Jenny
Jag såg minsann en Julia på auktion, en 3,4:a
Användarens profilbild
Av Tinker
Tisse skrev:Jag såg minsann en Julia på auktion, en 3,4:a
För kort... :cry:
Användarens profilbild
Av ernamalin
:shock: :siishah:

NÄR? VAAAAR????
Användarens profilbild
Av sacha42
ernamalin skrev:

NÄR? VAAAAR????
jobbig månad med både J/H och julia :lol:
Av Jenny
ernamalin skrev:

NÄR? VAAAAR????
Hmmm, jag ska se om jag hittar, det var nån auktionssite i USA tror jag
Användarens profilbild
Av ernamalin
sacha42 skrev:
ernamalin skrev:

NÄR? VAAAAR????
jobbig månad med både J/H och julia :lol:
Jaaaa.... SUCK!
Användarens profilbild
Av ernamalin
Tisse skrev:
ernamalin skrev:

NÄR? VAAAAR????

*LETA, LETA* :eld:
Användarens profilbild
Av sacha42
ernamalin skrev:
Tisse skrev:
ernamalin skrev:

NÄR? VAAAAR????

*LETA, LETA* :eld:
haha lite ivrig
Av missX
Isanna skrev:Kollade på didymos.de och där finns Simon bland alla andra sjalar, görs den än eller har jag bara fått för mig att de hade slutat tillverka den?
Nämen, jag blir tokig! Jag som, till och från, letat efter en sån beg. på ebey, men det har alltid slutat med att jag missat att lägga ett sista bud (vår knasdator lever sitt egna lilla liv ibland).

Vad ska N säga nu :roll: . Ja, jag vet ju vad jag ska önska mig i födelsedagspresent. Frågan är ju bara vilken längd man ska ha? Jag har ju inte börjat bära på ryggen i sjal än, men Hwila vill åka på ryggen så då blir det Ergon istället. Jag vågar inte börja testa med ryggknytande nu när både jag och Hwila har så mycket kläder på oss. Jag med ex. lager tröjor och hon i hal overall, men så fort de blir varmare ute hade jag tänkt testa. Man kanske skulle önska sig en SIMON för enbart ryggbärande. Vilken längd bör man ha då?
Användarens profilbild
Av Isanna
missX skrev:
Isanna skrev:Kollade på didymos.de och där finns Simon bland alla andra sjalar, görs den än eller har jag bara fått för mig att de hade slutat tillverka den?
Nämen, jag blir tokig! Jag som, till och från, letat efter en sån beg. på ebey, men det har alltid slutat med att jag missat att lägga ett sista bud (vår knasdator lever sitt egna lilla liv ibland).

Vad ska N säga nu :roll: . Ja, jag vet ju vad jag ska önska mig i födelsedagspresent. Frågan är ju bara vilken längd man ska ha? Jag har ju inte börjat bära på ryggen i sjal än, men Hwila vill åka på ryggen så då blir det Ergon istället. Jag vågar inte börja testa med ryggknytande nu när både jag och Hwila har så mycket kläder på oss. Jag med ex. lager tröjor och hon i hal overall, men så fort de blir varmare ute hade jag tänkt testa. Man kanske skulle önska sig en SIMON för enbart ryggbärande. Vilken längd bör man ha då?
Vad kul för dig att den finns igen! :tumup:

En 4.2 borde väl vara lagom för rygg antar jag.

Personligen så har jag bättre användning för sjalarna när jag både kan använda de på rygg och mage, men de är bara jag det! :lol:
Av missX
Isanna skrev:
missX skrev:

Vad kul för dig att den finns igen! :tumup:

En 4.2 borde väl vara lagom för rygg antar jag.

Personligen så har jag bättre användning för sjalarna när jag både kan använda de på rygg och mage, men de är bara jag det! :lol:
Jag håller ju med dig egentligen, om att det bästa är när man kan ha en sjal till både rygg och mage, men jag har ju redan tre långa sjalar (en strax över 5 meter och två strax under 5 meter) och vill inte göra mig av med nån av dom. Jag misstänker starkt att jag inte lyckas övertyga N om behovet av en tredje runt-fem-meter-sjal :roll: . Så då tänkte jag att om jag helt plötsligt känner ett starkt behov av att ha en kortare sjal för ryggbärande, så kanske det kan funka att övertala N :oops: .
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Jag gillar didy storlek 5, jag är 175 cm. Funkar till det mesta utan att va bylsigt! Provade en fyra på en sjalträff men den räckte inte till ryggsäck...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?