Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lenaj
Måste bara visa min underbara fe-gåva från Den Gode Fe på Tettinntil!!!

En helt otroligt skön chokladbrun Didymos Indio stl 4 (3,7 m)!! Perfekt för ryggsäck!!
Pluss andra fina saker också!!!

Bild

Bild

Actionbild med sjukt barn

Bild
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Vad fin den var! Har också sneglat på bruna sjalar.. älskar IdaT också :)
Användarens profilbild
Av jag71
snyggt! tycker om bruna sjalar (och kläder och väskor och och :lol: :lol: )
Användarens profilbild
Av sacha42
jättefin, har du färgat själv :D
Användarens profilbild
Av lenaj
sacha42 skrev:jättefin, har du färgat själv :D
Nej det här är en fe-gåva till mej, så det är måste vara nån annan på Tettinntil som har färgat tror jag. Underbar färg!!!!

Det återstår att ta reda på när våran fe-rond är över om et par veckor. :D
Användarens profilbild
Av sacha42
lenaj skrev:
Nej det här är en fe-gåva till mej, så det är måste vara nån annan på Tettinntil som har färgat tror jag. Underbar färg!!!!

vad härligt. Vad går det ut på att vara Fe?
Användarens profilbild
Av lenaj
sacha42 skrev:
lenaj skrev:

vad härligt. Vad går det ut på att vara Fe?
Det är en cirkel kan man kalla det. Man anmäler sej, och nu var det stopp vid ca 50 anmälda. Så delas man in i 2 grupper med en gudmoder var. Vi skriver en "önsklista" med vad vi redan har och har provat av sjal och dyl. Våra storlekar, barnens ålder, färger och mönster vi tycker om och inte tycker om. Vad vi kanske skulle vilja prova, vad som inte passar. (Ringsjal tex. det skrev jag att jag inte kunde använda för jag har problem med ena axeln.)

Så är det en gräns vid 350 kr, men det är upp til var och en hur man gör med det. Är det nån som använder jättemycket pengar, så är det inte därmed sagt att hon får nåt som är jättedyrt tillbaks.

Gudmodern delar ut hemlig febarn till var och en, och så är det bara att tänka ut hur man vill lösa det. Den som kan sy kanske syr nånting. Eller man letar på nätet efter begagnade fynd som passar perfekt för febarnet. Eller helt nytt om man vill det. Och det är helt fritt att lägga vid gåvor till barnen eller annat smått och roligt. Det är inte summan som räknas utan tanken på att nån annan har lagt ner mycket energi och glädje på att hitta en gåva!!

Det är ett jätteroligt sätt att prova ut nåt som man annars kanske inte hade kommit på att prova!

Vi har olika datum vi måste hålla, och sista datum för att skicka ut gåvan är 10. mars om inte nåt särskilt krånglar.

Sen när alla har fått sina gåvor, så ska vi gissa på vem vi har fått av.
Om du tittar på tettinntil under den gode fe, så kan du läsa lite där.

Det är jättekul och nånting som sjalbarn också skulle göra!! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
Låter skitroligt, hur funkar det flr dig då blir det dyrare för att du bor i Sverige?? Synd att man inte kunde gå med :roll:
Användarens profilbild
Av lenaj
sacha42 skrev:Låter skitroligt, hur funkar det flr dig då blir det dyrare för att du bor i Sverige?? Synd att man inte kunde gå med :roll:
Det enda som skulle bli dyrare är ju om jag fick lov att skicka från Sverige, för då skulle man ju behöva skicka till gudmoren och sen få hjälp av henne att skicka vidare i Norge. Annars skulle det ju vara för lätt att gissa vem det kom från... Men jag har ju kontakter som åker till Norge et par gånger i månaden, så det löser sej. Utöver det så är det ju som sagt upp til var och en att bruka hur mycket eller hur lite pengar man vill. :D
Det är jättekul!! Dom har haft samma sak på The babywearer också. Och säker på att det skulle funka här inne!! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
lenaj skrev:
sacha42 skrev:Låter skitroligt, hur funkar det flr dig då blir det dyrare för att du bor i Sverige?? Synd att man inte kunde gå med :roll:
Det enda som skulle bli dyrare är ju om jag fick lov att skicka från Sverige, för då skulle man ju behöva skicka till gudmoren och sen få hjälp av henne att skicka vidare i Norge. Annars skulle det ju vara för lätt att gissa vem det kom från... Men jag har ju kontakter som åker till Norge et par gånger i månaden, så det löser sej. Utöver det så är det ju som sagt upp til var och en att bruka hur mycket eller hur lite pengar man vill. :D
Det är jättekul!! Dom har haft samma sak på The babywearer också. Och säker på att det skulle funka här inne!! :D
åhh så kul det låter! Ingen som nappar att starat upp det :roll:
Jag är med :eld: :hello:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
jättefin!! och kläderna skulle jag gärna ha med!! =)
Användarens profilbild
Av ernamalin
sacha42 skrev:
lenaj skrev:
åhh så kul det låter! Ingen som nappar att starat upp det :roll:
Jag är med :eld: :hello:
Jag vill oxå!!! :eld: låter ju skitkul! fast jag e inge bra på att organisera sånt
Användarens profilbild
Av ernamalin
Vilken fantastiskt fin gåva! älskar första bilden :love: lite som "handen i kakburken" :wink:
Av Aelia
Jätte fina grejer, skulle va kul med nått sånt här på SB :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?