Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sarai
Karl börjar bli rätt stor och går oftast själv. I alla fall en bit. I bland går det veckor mellan bärtillfällena. Så vi börjar nästan tappa vanan. Men inte i dag.
Först åker Karl i väg i bil med pappa för att handla och åka pulka. Till vår stora förvåning somnar han kl. 9 i bilen! Ingen Ergo åkte med. Vad göra? Vända och lämna av Karl för att sova färdigt i sängen.
Efter att ha sovit i 2! timmar vaknar Karl och är hungrig. Jag snabblagar lunch. Tack och lov att jag hade ringsjalen till hands.
Efter lunchen inser vi att det nog är läge att gå ut med pulkan nu, om inte Karl ska somna igen. (Han har fått två tänder denna vecka och sovit dåligt.) Mamma och Karl går iväg mot pulkabacken. När vi efter mer än en timme åkt ner och promenerat upp för backen tar orken slut. Vill inte gå hem! Vill inte åka mer pulka! Så jag promenerade hem med pulkorna på släp och Karl sittandes i halsduken. Det var inte bekvämt, men det var i alla fall bättre än att bära på fri hand.
Till slut blev det en stund i ringsjalen igen när vi lagade middag. Kontentan av det hela: Jag borde skaffa en bärvänlig halsduk.
Användarens profilbild
Av Totte
Ack så sant, skulle handla i torsdags och N lyckades somna i bilen så där precis när jag parkerade. Inte ville han gå och titta på kläder för fyndpris :roll: Det blev till att knyta ihop flecce-pläden som låg i bilen :wink: Funkade tillräckligt bra, även om den var väääl stretchig. Nej, utan bärredskap i bilen står man sig slätt :D
Användarens profilbild
Av Isanna
ia-fia skrev:Då kan jag varmt rekommendera dig Bära barn kortsjal. jag anänder min Lotus som halsduk och det har hänt mer än en gång att den fått bära barn istället.

Snygg och varm med gnälligt barn, voilá, snygg, lite mindre varm och med glatt barn! :D
Fiffigt! *Skriver upp kortsjal på listan* :notes:
Användarens profilbild
Av sacha42
ia-fia skrev:Då kan jag varmt rekommendera dig Bära barn kortsjal. jag anänder min Lotus som halsduk och det har hänt mer än en gång att den fått bära barn istället.

Snygg och varm med gnälligt barn, voilá, snygg, lite mindre varm och med glatt barn! :D
så gör jag med. Därför behöver jag många kortsjalar eftersom de är mina halsdukar :roll: 8)
Användarens profilbild
Av sarahlc
Isanna skrev:

Fiffigt! *Skriver upp kortsjal på listan* :notes:
:iagree: svartpeppar here i come... 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?