Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Matildamamma
Idag gick jag med båda barnen på Hoppis och Skuttis. Egentligen är ju Markus för liten, men mannen behövde vila sig. Väl där blev han lite rädd för alla barn, så han fick åka i ergon på ryggen och blev nöjd och glad. Gissa vad folk stirrade :D . Vi gick lite tidigare, men åtmindstinde en hann fram efteråt för att fråga om den där praktiska selen som ju såg mycket bekvämare ut än babybjörnen :D
Användarens profilbild
Av Matildamamma
Ja, alltså, det är ganska tungt att göra armhävningarna :roll:

Cecilia - kom någon gång, det är jättekul!
Användarens profilbild
Av thanisa
Vad roligt att du fick frågor, det är ju skoj att visa att det går att ha med syskonen. Jag brukar gå på hoppis och skuttis med båda barnen varje lördag. Finn sitter då på magen i sjalen och trivs ypperligt. Jag gör det mesta dock ålar jag inte på golvet när jag bär i sjal, någonstans måste gränsen gå. Nu senast kände jag mig som en packåsna under den lite mer fria leken. Finn satt på magen och så drog jag Tova och hennes 5-åriga kompis bakom mig med hjälp av hopprep. De tyckte det var jätteroligt och jag över förväntan men lite packåsne kändes det allt. Sen kom maken och bytte av så att dottern kunde fortsätta på knattegympa och jag ta en tur i gymmet. Dottern har börjat vilja gå på dubbla pass så mannen sitter då och i lekrummet med lillemannen eller bär honom i sjalen, faktiskt trevliga förmiddagar vi har på helgerna.
Av Aelia
Bra reklam :tumsup:
Användarens profilbild
Av Cecilia
Matildamamma skrev:Ja, alltså, det är ganska tungt att göra armhävningarna :roll:

Cecilia - kom någon gång, det är jättekul!

I en avlägsen forntid var jag faktiskt värd på Hoppis och Skuttis. 8)

Egentligen brukar jag gå på Friskis och Svettis minst en gång i veckan. Sen var jag tvungen att göra en lite paus pga hemskt och svårbehandlat graviditetsillamående. Och så kom foglossningen som ibland gjorde det svårt att bara ta sig ut till bilen, jympa var verkligen inte att tänka på.

Nu har det plötsligt gått 5 år! :shock: :oops:

Dags att komma igång igen skulle jag tro ...

Jag har faktiskt köpt en ny sportbh för några månader sedan, men längre än så har jag inte kommit ... Nya jympa kläder har legat i gharderoben några år också, men jag har inte provat om jag kan ha mina gamla intorkade jympaskor längre.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?