Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Nu har sjal :twisted: hittat mig också :? På 10 dagar har jag lyckas med konststycket att köpa 3 sjalar. Om man tänker på min bakgrund att jag har bärt i sjal i över 4 år och har ägt 2 sjalar så är det något som hänt. Först en indio koralle av sasha och så visades så fina bilder på indio zimt/kobalt att jag blev :heart: kär :heart: och inte kunde hålla mig. Titta vilken skönhet det är http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=46133. Idag så bestämde jag mig att dottern ska få en docksjal som födelsedagspresent, då hon tjatat om det så. Så det blev en didymos eva, kan nog passa en flicka som är inne i en väldigt rosa och lila period. Korallen har hon uppskattat mycket och var den första att bära med den här hemma och om vi ska få bära mer med den så är det nog bäst att hon får en egen sjal. http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... 6&start=15

Så nu väntar jag hem två sjalar, är riktigt roligt att få några nya skönheter i sitt hem.
Användarens profilbild
Av Isanna
Det är kul med sjalar! :lol:
Av Linda B
....jag är inte ett dugg bättre.... På två veckor har det blivit tre sjalar....(!) Insåg att mobyn inte fungerar längre och börjar man väl titta efter en vävd sjal så är man liksm fast....! För hur ska man veta vilken som är bäst och vilken färg tycker man bäst om och vilken stil.....??? Lika bra att prova några olika så får man väl sälja vidare de man inte trivs med? Eller....? :floet2:

Dessutom har jag sytt en ringdocksjal till Filippa och i skrivandets stund hänger det camotyg på torklinan som ska sys till en ringsjal imorgon (?). Mannen har nämnligen kommit på att han mycket väl kan tänkta sig att bära Alex i sjal men då får det baske mig vara camo! Och ringsjal tyckte han verkade vara smidigast och hyfsat manligt... ;)
Användarens profilbild
Av Droppen
:lol: Vad roligt! Jag vet hur det är... 8)
Användarens profilbild
Av svas
Vet vad du pratar om... Själv blev jag kär :heart: i smaragden och begäret ledde till en beställning. Den kommer nog denna eller nästa vecka. Jag hade precis köpt en begagnad sjal, men den letar nu efter ny ägare.

Längtar du också efter smaragden Isanna?
Användarens profilbild
Av Isanna
svas skrev:Vet vad du pratar om... Själv blev jag kär :heart: i smaragden och begäret ledde till en beställning. Den kommer nog denna eller nästa vecka. Jag hade precis köpt en begagnad sjal, men den letar nu efter ny ägare.

Längtar du också efter smaragden Isanna?
Åh kommer den snart?! :eld: Längtar i massor, vi kommer att vara snyggast! :app:
Användarens profilbild
Av thanisa
Frida med Mea skrev:Kom nu bara ihåg att jag redan har ställt mig i kö på indion.

Kul att shoppa sjalar fast ibland blir man lite förvånad över sig själv
Jo då om försäljning blir aktuell så ska jag komma ihåg dig. Jag beställde slutligen från Norge och priset inklusive frakt blev 834 nkr. När man inte kom från norge så slapp man momsen men kan ju råka ut för tullen. Kunde dock inte låta bli skönheten så jag hoppas på att få den inom en överskådlig framtid. Nu blir det till att fundera ut olika lösningar på var jag ska ha sjalarna så att det blir lätttillgängliga men inte bara ligger i en hög och skräpar.

Känns faktistk spännande att drabbas av köpmani, hoppas dock att jag ger mig till tåls innan jag beställer fler saker.
Användarens profilbild
Av solanna
Härligt med en sådan rejäl utökning av sjalgarderoben! Själv har jag ju också fallit för en Indio i höstas som andra långsjal efter min Eld, men nu ska jag i ärlighetens namn säga att jag använder långsjalarna väldigt lite och oftast väljer MTn om jag ska bära länge. :oops: Men det blir säkert ändring på det framåt vårkanten då det inte är lika mycket bökiga ytterkläder som behövs längre.

Ska bli kul att se lajvbilder på er med den där brun/blåa Indion sen!
Användarens profilbild
Av thanisa
solanna skrev:Härligt med en sådan rejäl utökning av sjalgarderoben! Själv har jag ju också fallit för en Indio i höstas som andra långsjal efter min Eld, men nu ska jag i ärlighetens namn säga att jag använder långsjalarna väldigt lite och oftast väljer MTn om jag ska bära länge. :oops: Men det blir säkert ändring på det framåt vårkanten då det inte är lika mycket bökiga ytterkläder som behövs längre.

Ska bli kul att se lajvbilder på er med den där brun/blåa Indion sen!
Ja det känns ganska lyxigt att utöka så mycket på en och samma gång. Jag sydde en mt och trivs inte i den. Då jag trivs i sjalen så har jag inte gjort några ansträngningar för att det ska bli bättre. Både jag och Ola bär innanför jackan så vi har inga ytterkläder på barnen när vi bär. Nu på vintern syns det ganska lite att man bär i sjal, det är ju bara ett huvud som sticker upp innanför jackan. Har börjat få till ryggknytningar mer och mer men problemet med dem är att jag har svårt att få till ponchon bra när jag är själv hemma.

Självklart ska ni få se på bilder på den kanel/blå indio, har nu äntligen få till pengaöverföringen så förhoppningsvis är den framme i Norge om inte alltför lång tid så att den sedan kan bli skickad till mig. Är spännande att vänta hem paket speciellt på saker som man faktiskt använder sig av.
Användarens profilbild
Av Caroline
Den där indion var ju jättesnygg. :shock: :D
Av blobban
VI äger bara en endaste liten ensam Sino, men efter tips om att ha dubbelt så många för att slippa bära i sommarsvettig sjal, ska vi leta upp en till. Får väl börja med säljes-annonserna här...
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag började med två lånade sjalar en trikå och en vävd hoppis. Sedan skulle jag bara köpa en sjal till och ja, där någon stans fick sjal- :twisted: tag i mig och nu har jag helt klart fler sjalar än jag behöver :oops:

Men kul är det och fler lär det bli. :hide:
Av Aelia
Det är kul och roligt att shoppa :roll:
Användarens profilbild
Av Lumlum
Köpknappen är en farlig knapp! :roll: :wink: Säger hon som inom loppet av två dagar beställde en sol och en brun Wellen... :oops: :floet2:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?