Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MsLeia
Hej!

Tack för alla välkomnanden!
Ja klart sjalen ska med : ) Och ska bli mysigt att börja ifrån allra första början också som någon sa.
Jag har redan övningsknytit lite. ;)

Det jag undrar över är att i Sinons häfte som följer med så har de till nyfödd att du knyter helt färdigt, stoppar ner barnet i de korsade banden och sedan drar upp mittendelen.

Min vän som har Tricot Slen, gör efter sitt häfte, och då så tar hon barnet innan hon knutit klart, drar över mitendelen och sedan tar hon de båda banden, som hon korsar över och sen knyter.

Visst kan man använda båda typerna på alla lånsjalar?
Vilken är bäst?
De känns ju lika, bara att det är tvärtom. Ena har mittendelen överst, och den andra har banden överst. Det är väl det som kallas omslutet X?
Av MsLeia
Hej!

Tack för alla välkomnanden!
Ja klart sjalen ska med : ) Och ska bli mysigt att börja ifrån allra första början också som någon sa.
Jag har redan övningsknytit lite. ;)

Det jag undrar över är att i Sinons häfte som följer med så har de till nyfödd att du knyter helt färdigt, stoppar ner barnet i de korsade banden och sedan drar upp mittendelen.

Min vän som har Tricot Slen, gör efter sitt häfte, och då så tar hon barnet innan hon knutit klart, drar över mitendelen och sedan tar hon de båda banden, som hon korsar över och sen knyter.

Vilken är bäst?
De känns ju lika, bara att det är tvärtom. Ena har mittendelen överst, och den andra har banden överst. Det är väl det som kallas omslutet X?
Användarens profilbild
Av smurfis
Hej och välkommen hit! :hello:
Ni kommer nog trivas alldeles utmärkt med sjalen! :D
Tänk så mysigt att få bära en liten nyföding! :loving:
Användarens profilbild
Av Eulalia
Välkommen :) !
Användarens profilbild
Av 4ungar
:hello: hej o välkommen
absolut ska sjalen med till bb o få en massa sjalmys från början :loving:
Användarens profilbild
Av amöba
MsLeia skrev:---Det jag undrar över är att i Sinons häfte som följer med så har de till nyfödd att du knyter helt färdigt, stoppar ner barnet i de korsade banden och sedan drar upp mittendelen.

Vilken är bäst?
Det kallas omslutet X både när du har banden utanför och innanför smokingbältet (fast den ena kallas väl omslutet X 2, tror jag). Med trikåsjal är det nog alltid enklast att knyta färdigt och sen stoppa i barnet. Du ska dessutom dra åt sjalen tight, annars kommer barnet inte att få tillräckligt med stöd i början. Med vävda sjalar brukar man stoppa i barnet och sen knyta färdigt när man gör omslutet X.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?