Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
sacha42 skrev:Den som används under veckan hänger på krokar, de andra är vikta på en hylla. Sen så byter jag ut dem så det blir nya nästa vecka :D
Vilken lyx!!! :D

Jag har mina hängandes på en jättefiffig ställning, de är så snygga så jag vill att de ska synas! Bild finns i mitt galleri på fl, länk längst ned i min signatur.
Användarens profilbild
Av Eulalia
Byxgalge verkar fiffigt.. att jag inte tänkt på det :oops: .
mama sara skrev:jag slänger allt ovikt i en korg också, o sen motiverar jag detta med att sjalar blir gosigare när de får skrynkla till sig ordentligt :wink:
:tumup: En snygg rottingkorg eller liknande skulle nog göra sig bra i vårt vardagsrum, förmodligen blir de gosigar också :wink: .
Användarens profilbild
Av lindamarie
En del hänger i hatthyllan i hallen (ergon,kortsjal och ringsjal), långsjalarna ligger lite här och där men när jag städar så trycker jag i hop dem i babyskyddet och de som inte får plats hänger jag över babyskyddet. :)
Av JoJsMamma
I en hög på hatthyllan... :)
Användarens profilbild
Av Lumlum
Mina sjalar förvaras ihopvikta i en hög på hatthyllan. Och ergon hänger på en krok undertill. Fast den sjal som senast användes ligger oftast i en hög där jag tog den av mig...
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Mina hänger på en sån där knopp-hängare som man hänger över en dörr, med många knoppar på (öhh var det nån som fattade??) :roll:
Köpt på Lagerhaus :wink:
Användarens profilbild
Av Panakeia
brallis här också, och är rätt bra på att hänga tillbaka dem också faktist... nåja just nu e ju inte det så svårt när jagi nte bär, men även när jag gjorde det! Brallisen begränsar ju också antalet sjalar jag kan ha, det är rätt bra!
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
kajsa kavat skrev:Mina hänger på en sån där knopp-hängare som man hänger över en dörr, med många knoppar på (öhh var det nån som fattade??) :roll:
Mm jag har också en liknande. Fast de på Lagerhaus tog slut innan jag visste att jag behövde en så min variant är köpt på Bolagret.
Bild
Användarens profilbild
Av Eulalia
Jenny m. liten skrev:
kajsa kavat skrev:Mina hänger på en sån där knopp-hängare som man hänger över en dörr, med många knoppar på (öhh var det nån som fattade??) :roll:
Mm jag har också en liknande. Fast de på Lagerhaus tog slut innan jag visste att jag behövde en så min variant är köpt på Bolagret.
Bild
Snyggt :D !
Användarens profilbild
Av Veronica
Nedersta byrålådan i byrån i hallen är vår sjallåda, där ligger alla bärdon och gosar till sig. :D
Av mumama
ja har ifs bara en men den hänger i hallen på stången där galjarna ska hänga... fast ja måste säga att den e då inte hopvikt :shock:

så den jobbar oxå på o bli gosig :wink:
Av EmmaD
Jag andvänder tygpåsen man fick på BB. En till sjalen och en till Ergo´n. Förenklar saken när man har fått två påsar och bara har två bärredskap. Skall jag köpa fler får jag skaffa fler barn. :wink:
Av mumama
ihopkrafsad upphängd på stången på hatthyllan... :oops:

håller me de som tycker att den gosar till sig då :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?